Η "Τιμάνδρα" του Θοδωρή Καλλιφατίδη, σε σκηνοθεσία της Χρύσας Καψούλη, ανατρέπει τα ταμπού της αρχαίας Αθήνας. Η αρχαία Ελλάδα γενικά, η Αθήνα ειδικά και ο χρυσός αιώνας του Περικλή ειδικότερα αποτέλεσαν προνομιούχο πεδίο εξιδανικεύσεων για τη δυτική ποιητική ή απλώς ποιητικίζουσα οπτική. Μια αντίληψη που ριζώνει στην Αναγέννηση, ενηλικιώθηκε με την πλαστική...
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.