Το "Lidl. Γιατί αξίζει." είναι μία υπόσχεση προς τα εκατομμύρια ανθρώπων που μας εμπιστεύονται καθημερινά. Η Lidl πιστεύει ακράδαντα ότι όλοι θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα πρόσβασης σε προϊόντα υψηλής ποιότητας, βιώσιμα και προσιτά. 22 Σεπ. 2025 15:08 Πελοπόννησος Newsroom Σήμερα, η Lidl εγκαινιάζει την πρώτη της διεθνή brand καμπάνια σε 31 ευρωπαϊκές χώρες με το...
Η πρώτη της διεθνή brand καμπάνια σε 31 ευρωπαϊκές χώρες Σήμερα, η Lidl εγκαινιάζει την πρώτη της διεθνή brand καμπάνια σε 31 ευρωπαϊκές χώρες με το μήνυμα "Lidl. Γιατί αξίζει.". Η καμπάνια αυτή δεν είναι απλώς μία διαφημιστική ενέργεια - είναι μία υπόσχεση και μία συναισθηματική γέφυρα προς τους πελάτες μας. Μία υπόσχεση προς τους ανθρώπους Το "Lidl. Γιατί αξίζει."...
Σήμερα, η Lidl εγκαινιάζει την πρώτη της διεθνή brand καμπάνια σε 31 ευρωπαϊκές χώρες με το μήνυμα "Lidl. Γιατί αξίζει.". Η καμπάνια αυτή δεν είναι απλώς μία διαφημιστική ενέργεια - είναι μία υπόσχεση και μία συναισθηματική γέφυρα προς τους πελάτες μας. Μία υπόσχεση προς τους ανθρώπους Το "Lidl. Γιατί αξίζει." είναι μία υπόσχεση προς τα εκατομμύρια ανθρώπων που μας...
Σήμερα, η Lidl εγκαινιάζει την πρώτη της διεθνή καμπάνια επωνυμίας σε 31 ευρωπαϊκές χώρες με το μήνυμα "Lidl. More to Value.". Η καμπάνια αυτή δεν είναι απλώς μία διαφημιστική ενέργεια - είναι μία υπόσχεση και μία συναισθηματική γέφυρα προς τους πελάτες μας. Μία υπόσχεση προς τους ανθρώπους Το "Lidl. More to Value." είναι μία υπόσχεση προς τα εκατομμύρια ανθρώπων...
Today, Lidl launches its first international brand campaign in 31 European countries under the claim "Lidl. More to Value.". This campaign is more than just an advertising message - it is a promise and an emotional bridge to our customers. A promise to the people "Lidl. More to Value." is a promise to the millions of people who place their trust in us every day.
Σήμερα, η Lidl εγκαινιάζει την πρώτη της διεθνή καμπάνια επωνυμίας σε 31 ευρωπαϊκές χώρες με το μήνυμα "Lidl. More to Value.". Η καμπάνια αυτή δεν είναι απλώς μία διαφημιστική ενέργεια - είναι μία υπόσχεση και μία συναισθηματική γέφυρα προς τους πελάτες μας. Μία υπόσχεση προς τους ανθρώπους Το "Lidl. More to Value." είναι μία υπόσχεση προς τα εκατομμύρια ανθρώπων...
Το "Lidl. Γιατί αξίζει." είναι μία υπόσχεση προς τα εκατομμύρια ανθρώπων που εμπιστεύονται τη Lidl καθημερινά. Αυτή η αρχή της προσβασιμότητας και των προσιτών τιμών βρίσκεται στον πυρήνα της καμπάνιας, η οποία θα διαρκέσει από τις 21 Σεπτεμβρίου έως τα τέλη Οκτωβρίου. Αντικατοπτρίζεται επίσης σε πολλές πτυχές της δραστηριότητας της Lidl: στην ποικιλία των ιδιωτικών...
Το "Lidl. Γιατί αξίζει." είναι μία υπόσχεση προς τα εκατομμύρια ανθρώπων που μας εμπιστεύονται καθημερινά. Η Lidl πιστεύει ακράδαντα ότι όλοι θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα πρόσβασης σε προϊόντα υψηλής ποιότητας, βιώσιμα και προσιτά. Αυτή η αρχή της προσβασιμότητας και των προσιτών τιμών βρίσκεται στον πυρήνα της καμπάνιας, η οποία θα διαρκέσει από τις 21...
Το "Lidl. Γιατί αξίζει." είναι μία υπόσχεση προς τα εκατομμύρια ανθρώπων που μας εμπιστεύονται καθημερινά. Η Lidl πιστεύει ακράδαντα ότι όλοι θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα πρόσβασης σε προϊόντα υψηλής ποιότητας, βιώσιμα και προσιτά. Αυτή η αρχή της προσβασιμότητας και των προσιτών τιμών βρίσκεται στον πυρήνα της καμπάνιας, η οποία θα διαρκέσει από τις 21...
Το "Lidl. Γιατί αξίζει." είναι μία υπόσχεση προς τα εκατομμύρια ανθρώπων που μας εμπιστεύονται καθημερινά, αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωση της. Η Lidl πιστεύει ακράδαντα ότι όλοι θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα πρόσβασης σε προϊόντα υψηλής ποιότητας, βιώσιμα και προσιτά. Αυτή η αρχή της προσβασιμότητας και των προσιτών τιμών βρίσκεται στον πυρήνα της καμπάνιας, η...
Μία υπόσχεση προς τους ανθρώπους Το "Lidl. Γιατί αξίζει." είναι μία υπόσχεση προς τα εκατομμύρια ανθρώπων που μας εμπιστεύονται καθημερινά. Η Lidl πιστεύει ακράδαντα ότι όλοι θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα πρόσβασης σε προϊόντα υψηλής ποιότητας, βιώσιμα και προσιτά. Αυτή η αρχή της προσβασιμότητας και των προσιτών τιμών βρίσκεται στον πυρήνα της καμπάνιας, η οποία...
Το "Lidl. Γιατί αξίζει." είναι μία υπόσχεση προς τα εκατομμύρια ανθρώπων που μας εμπιστεύονται καθημερινά. Η Lidl πιστεύει ακράδαντα ότι όλοι θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα πρόσβασης σε προϊόντα υψηλής ποιότητας, βιώσιμα και προσιτά. Αυτή η αρχή της προσβασιμότητας και των προσιτών τιμών βρίσκεται στον πυρήνα της καμπάνιας, η οποία θα διαρκέσει από τις 21...

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.