Το παρασκήνιο πίσω από την... ονοματοδοσία της CrediaBank
"Το 2025, οι προκλήσεις της Attica Bank, που μετονομάζεται σε CrediaBank, και θα φέρει νέο λογότυπο, είναι η περαιτέρω ανάπτυξη, η ολοκλήρωση της λειτουργικής συγχώνευσης με την Παγκρήτια, μέσα στο φθινόπωρο, η αναδιάρθρωση με μείωση του λειτουργικού κόστους, η χρήση της τεχνολογίας, η δημιουργία νέων, καινοτόμων προϊόντων, με στόχο την εξυπηρέτηση των πελατών, και κυρίως των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων", επεσήμανε η Ελένη Βρεττού μιλώντας στη Γενική Συνέλευση της τράπεζας. "Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε μια καθαρή τράπεζα όσον αφορά το χαρτοφυλάκιο, κάτι το οποίο επετεύχθη. Παραμένουμε σταθεροί στην επιδίωξή μας η τράπεζά μας να είναι ευέλικτη, σταθερή, αξιόπιστη και προσβάσιμη στον πελάτη". Για το θέμα της "ελεύθερης διασποράς" η επικεφαλής της -πλέον- CrediaBank διευκρίνισε: "(...) Είναι γεγονός ότι δεν πληρούμε τον κανόνα για την ελεύθερη διασπορά που θέτει το χρηματιστήριο. Είμαστε στο 9,5% και πρέπει να φθάσουμε το 15%.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.