Το Shein, το Temu και οι αλγόριθμοι που σε εθίζουν στις αγορές -Πώς πείθουν τους καταναλωτές
Οι εφαρμογές και οι πλατφόρμες όπως το Shein, το Temu και το AliExpress δεν είναι απλώς διαδικτυακά καταστήματα· είναι περίτεχνα οικοσυστήματα που συνδυάζουν ψυχολογία, δεδομένα και αλγοριθμική στρατηγική. Στο αόρατο παρασκήνιο των διαδικτυακών αγορών, πίσω από κάθε κλικ και κάθε "προσφορά που λήγει σε 3 λεπτά", λειτουργεί ένα τεράστιο πλέγμα τεχνητής νοημοσύνης που μαθαίνει, προβλέπει και, τελικά, μας κατευθύνει. ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Οι εφαρμογές και οι πλατφόρμες όπως το Shein, το Temu και το AliExpress δεν είναι απλώς διαδικτυακά καταστήματα· είναι περίτεχνα οικοσυστήματα που συνδυάζουν ψυχολογία, δεδομένα και αλγοριθμική στρατηγική.ΑΙ στο κέντρο του επιχειρηματικού μοντέλου Όπως εξηγούν οι Ghassan Paul Yacoub, αναπληρωτής καθηγητής Καινοτομίας και Στρατηγικής στην EDHEC Business School, και ο Loic Ple, καθηγητής στο IESEG School of Management, η τεχνητή νοημοσύνη βρίσκεται στο κέντρο του επιχειρηματικού τους...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Οι εφαρμογές και οι πλατφόρμες όπως το Shein, το Temu και το AliExpress δεν είναι απλώς διαδικτυακά καταστήματα· είναι περίτεχνα οικοσυστήματα που συνδυάζουν ψυχολογία, δεδομένα και αλγοριθμική στρατηγική. Στο αόρατο παρασκήνιο των διαδικτυακών αγορών, πίσω από κάθε κλικ και κάθε "προσφορά που λήγει σε 3 λεπτά", λειτουργεί ένα τεράστιο πλέγμα τεχνητής νοημοσύνης που...
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.