Under Armour: Μπρος δασμοί και πίσω ανταγωνισμός
Από το 1996 όταν ο νεαρός τότε Kevin Plank αποφάσισε να λανσάρει μια σειρά από ρούχα με ύφασμα που ταιριάζει σε αθλητές, η Under Armour κατάφερε να εξελιχθεί σε ένα αθλητικό brand με παρουσία σε όλον τον κόσμο και να αποτελεί σημείο αναφοράς για τους καταναλωτές. Σχεδόν 30 χρόνια από την πρώτη επίσημη εμφάνισή τους σε αγώνες football, η Under Amrour βρίσκεται αντιμέτωπη με το αποτύπωμα νεότερων εμπορικών σημάτων, αυξημένο ανταγωνισμό στον κλάδο αθλητικών ειδών και μειούμενες πωλήσεις, εν μέσω δασμών και ενός απρόσμενου εμπορικού πολέμου. Καθώς οι δασμοί "τσακίζουν" τον κλάδο των αθλητικών ειδών, η Under Armour σημείωσε πτώση εσόδων κατά 4% το πρώτο τρίμηνο, στα 1,1 δισεκατομμύριο δολάρια. Αυτή η τάση αναμένεται να συνεχιστεί και στο δεύτερο τρίμηνο, όταν ο retailer προβλέπει μείωση εσόδων κατά 6% έως 7%. Τα κέρδη του συνεχίζουν επίσης να επηρεάζονται από τις χρεώσεις αναδιάρθρωσης, καθώς εφαρμόζει ένα σχέδιο για την ενίσχυση της...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.