Unilever: Τρεις ιστορικές μάρκες υπό πώληση - Tο μεγάλο στοίχημα της Unilever
Μερικές φορές, ακόμη και τα πιο αναγνωρίσιμα σύμβολα μιας αγοράς βρίσκονται στο σταυροδρόμι της αλλαγής. Αυτό ακριβώς φαίνεται πως συμβαίνει με τρία από τα πλέον εμβληματικά ονόματα της βρετανικής διατροφικής κουλτούρας, καθώς ο κολοσσός των καταναλωτικών αγαθών, η Unilever επαναχαράσσει τη στρατηγική της με στόχο νέους ορίζοντες κερδοφορίας.Στροφή στρατηγικής για την Unilever Σύμφωνα με άτομα με άμεση γνώση των κινήσεων που μίλησαν αποκλειστικά στο πρακτορείο Reuters, η Unilever εξετάζει την αποχώρησή της από ιστορικές μάρκες της βρετανικής αγοράς, ανάμεσά τους η Marmite, η Colman's και η Bovril, στο πλαίσιο μιας ευρύτερης αναδιάρθρωσης που αποσκοπεί στη σταδιακή μείωση της έκθεσης σε ορισμένες κατηγορίες τροφίμων. Η πιθανή πώληση εντάσσεται στην απόφαση της εταιρείας να επικεντρωθεί περισσότερο σε προϊόντα ομορφιάς και ευεξίας, όπου προβλέπεται υψηλότερη ανάπτυξη και περιθώρια κέρδους. Παρότι το όνομα Pot Noodle είχε κυκλοφορήσει σε...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.