Βαρόμετρο για το δημογραφικό τα... online σούπερ μάρκετ
Οι online πωλήσεις σούπερ μάρκετ ανεβαίνουν σταθερά, αλλάζοντας τον τρόπο που οι Έλληνες καταναλωτές ψωνίζουν. Στο επτάμηνο του 2025, οι online πωλήσεις FMCG έφτασαν τα 181 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο 6% σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με το eRetail Audit Panel της Convert Group. Το ποσό από μόνο του μπορεί να φαίνεται μικρό μπροστά στα δισεκατομμύρια του φυσικού δικτύου των 7,95 δισ. ευρώ το ίδιο χρονικό διάστημα, όμως τα στοιχεία αποτυπώνουν μια νέα καταναλωτική συνήθεια, που ξεκίνησε ως "αναγκαστικό" μέτρο την περίοδο της πανδημίας και εξελίσσεται σε σταθερό κανάλι αγορών. Η εικόνα πίσω από τα μεγέθη έχει ενδιαφέρον. Ο μέσος όρος καλαθιού σε αξία δείχνει ελαφρά πτώση (-2%), ενώ και ο αριθμός τεμαχίων ανά παραγγελία υποχωρεί (-2%). Όμως την ίδια στιγμή οι παραγγελίες αυξήθηκαν 8%. Αυτό σημαίνει ότι οι καταναλωτές μπαίνουν πιο συχνά στα e-supermarket και στις πλατφόρμες, αλλά αγοράζουν λιγότερα προϊόντα κάθε φορά. Με άλλα λόγια, το...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.