Βέλγιο: Ισπανική συνταγή για τους σιδηροδρόμους
Οι φιλίες φιλίες, αλλά και το συμφέρον συμφέρον. Η Εθνική Εταιρεία Βελγικών Σιδηροδρόμων (SNCB) ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι επέλεξε την ισπανική κατασκευάστρια εταιρεία CAF για να αναθέσει την ανανέωση του στόλου και του εξοπλισμού της αφήνοντας στα κρύα του λουτρού τις "γειτονικές" της ανταγωνίστριες, τη γαλλική Alstom και τη γερμανική Siemens, που ήλπιζαν να αναλάβουν, καθεμιά για λογαριασμό της, την επένδυση πολλών δισεκατομμυρίων ευρώ που έχει χρονικό ορίζοντα το 2034. Συγκεκριμένα, το διοικητικό συμβούλιο της SNCB όρισε την CAF ως "προτιμώμενο πλειοδότη" στο πλαίσιο του έργου με τον κωδικό AM30, το οποίο περιλαμβάνει την ανανέωση έως και 600 τρένων, όπως διευκρίνισε ο Βέλγος υπουργός Κινητικότητας Ζαν-Λικ Κρίκε, ο οποίος έκανε λόγο για μια σύμβαση αξίας "αρκετών δισεκατομμυρίων ευρώ" - απέφυγε να δώσει κάποια εκτίμηση ως τάξη μεγέθους. "Αναγνωρίζω αυτήν την αυτόνομη απόφαση που έλαβε η SNCB, όπως ορίζουν οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.