Victoria's Secret: Πού κρύβεται το μυστικό της επαναφοράς στα κέρδη;
Στη λύση απέναντι στη δεκαετή κρίση ταυτότητας της Victoria's Secret, φαίνεται πως έχει καταλήξει η νέα CEO της αμερικανικής εταιρείας, Hillary Super, η οποία εστιάζει στην ανάπτυξη ενός συγκεκριμένου προϊόντος που αντιμετωπίζει ισχυρό ανταγωνισμό, την πώληση σουτιέν. Για να το πετύχει αυτό, η εταιρεία επιχειρεί μια αναμόρφωση της εικόνας της και της διάθεσης σχετικών προϊόντων στα καταστήματά της, που περιορίζονται στις σειρές FlexFactor και Featherweight. Δεν είναι όμως μόνο τα στυλ - άνετα, σπορ και πλήρους κάλυψης - που έχουν αλλάξει, αλλά ολόκληρη η ατμόσφαιρα. Δεν υπάρχει πλέον αμυδρός φωτισμός σε στιλ μπουντουάρ, αλλά επικρατεί ένα απαλό ροζ παντού.Η αποστολή της Super στη Victoria's Secret H Super είναι η τελευταία από μια σειρά CEO που προσπαθεί να ανακτήσει την πολιτιστική έλξη της μάρκας και, το πιο πιεστικό, την εμπιστοσύνη των επενδυτών. Η Victoria's Secret & Co. έχει χάσει περισσότερο από το ήμισυ της χρηματιστηριακής...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.