πριν από  1 ημέρα 15 ώρες

Ot.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Στη λύση απέναντι στη δεκαετή κρίση ταυτότητας της Victoria's Secret, φαίνεται πως έχει καταλήξει η νέα CEO της αμερικανικής εταιρείας, Hillary Super, η οποία εστιάζει στην ανάπτυξη ενός συγκεκριμένου προϊόντος που αντιμετωπίζει ισχυρό ανταγωνισμό, την πώληση σουτιέν. Για να το πετύχει αυτό, η εταιρεία επιχειρεί μια αναμόρφωση της εικόνας της και της διάθεσης σχετικών προϊόντων στα καταστήματά της, που περιορίζονται στις σειρές FlexFactor και Featherweight. Δεν είναι όμως μόνο τα στυλ - άνετα, σπορ και πλήρους κάλυψης - που έχουν αλλάξει, αλλά ολόκληρη η ατμόσφαιρα. Δεν υπάρχει πλέον αμυδρός φωτισμός σε στιλ μπουντουάρ, αλλά επικρατεί ένα απαλό ροζ παντού.Η αποστολή της Super στη Victoria's Secret H Super είναι η τελευταία από μια σειρά CEO που προσπαθεί να ανακτήσει την πολιτιστική έλξη της μάρκας και, το πιο πιεστικό, την εμπιστοσύνη των επενδυτών. Η Victoria's Secret & Co. έχει χάσει περισσότερο από το ήμισυ της χρηματιστηριακής...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation