Αυτό το γλυκό είναι Prada: η γαστρονομία μπλέκει στα πόδια της μόδας
Κατερίνα Ανέστη 16.06.2025 • 21:45 Κοινοποίηση 0 Σχόλια Κάπου ανάμεσα σε μπολ με ζεστά καραμελωμένα ποπ κορν ως συνοδευτικά για τον καπουτσίνο σου στο Ralph's στο Παρίσι και ένα επιδόρπιο τιραμισού με ανάγλυφο το LV logo στο Louis Vuitton Cafe στο Μιλάνο, η μόδα και οι καταναλωτές της άρχισαν να πεινούν. Ή, τουλάχιστον, να πουλάνε την πείνα ως επιθυμία, αισθητική και πολιτισμική θέση. Στην εποχή του Οzempic, κρατάς την τσάντα ντομάτα της Loewe σαν ένα αποχαιρετιστήριο νεύμα στον ιδιοφυή Τζόναθαν Άντερσον που ανέλαβε το σύνολο του οίκου Dior και περιμένεις να γευθείς κρουασάν και μαντλέν στο Blue Box Cafe, μέσα στο κάστρο του οίκου Tiffany's στη 5th Avenue της Νέας Υόρκης. Ξεφυλλίζω τα τελευταία τεύχη των περιοδικών μόδας, περπατώ στο Μιλάνο και βλέπω παντού τη γαστρονομία να μπλέκει στα πόδια της μόδας. Η La Martina -brand συνώνυμο του polo και της κομψότητας των ιππικών λεσχών- συνεργάζεται με το Milano Restaurant Group για να...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.