πριν από  6 ώρες 43 λεπτά

Kathimerini.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Κατερίνα Ανέστη 16.06.2025 • 21:45 Κοινοποίηση 0 Σχόλια Κάπου ανάμεσα σε μπολ με ζεστά καραμελωμένα ποπ κορν ως συνοδευτικά για τον καπουτσίνο σου στο Ralph's στο Παρίσι και ένα επιδόρπιο τιραμισού με ανάγλυφο το LV logo στο Louis Vuitton Cafe στο Μιλάνο, η μόδα και οι καταναλωτές της άρχισαν να πεινούν. Ή, τουλάχιστον, να πουλάνε την πείνα ως επιθυμία, αισθητική και πολιτισμική θέση. Στην εποχή του Οzempic, κρατάς την τσάντα ντομάτα της Loewe σαν ένα αποχαιρετιστήριο νεύμα στον ιδιοφυή Τζόναθαν Άντερσον που ανέλαβε το σύνολο του οίκου Dior και περιμένεις να γευθείς κρουασάν και μαντλέν στο Blue Box Cafe, μέσα στο κάστρο του οίκου Tiffany's στη 5th Avenue της Νέας Υόρκης. Ξεφυλλίζω τα τελευταία τεύχη των περιοδικών μόδας, περπατώ στο Μιλάνο και βλέπω παντού τη γαστρονομία να μπλέκει στα πόδια της μόδας. Η La Martina -brand συνώνυμο του polo και της κομψότητας των ιππικών λεσχών- συνεργάζεται με το Milano Restaurant Group για να...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: fitness
    Palo presentation