Εκπτώσεις / Οι νόμιμες τεχνικές χειραγώγησης των καταναλωτών
Με την έναρξη των θερινών εκπτώσεων από τις 25 Ιουνίου έως τις 22 Ιουλίου 2025, οι καταναλωτές έρχονται για ακόμη μία φορά αντιμέτωποι με δελεαστικές προσφορές που υπόσχονται μεγάλα οφέλη. Ωστόσο, στις πολυδιαφημισμένες εκπτώσεις και όχι μόνο, οι επαγγελματίες της αγοράς χρησιμοποιούν εδώ και δεκαετίες καλά μελετημένες τεχνικές ψυχολογικής επιρροής που επηρεάζουν τις αποφάσεις μας χωρίς απαραίτητα να το αντιλαμβανόμαστε. Ads Μπορεί αυτές οι πρακτικές να μην παραβιάζουν κανέναν νόμο, ωστόσο αποτελούν μεθόδους χειραγώγησης, σύμφωνα με τους ειδικούς."Το δόλωμα" Μία από τις πιο συνηθισμένες τέτοιες μεθόδους είναι το λεγόμενο "δόλωμα" . Φανταστείτε ότι βλέπετε στη βιτρίνα ενός καταστήματος ένα ζευγάρι παπούτσια με 50% έκπτωση. Μπαίνετε, ζητάτε να τα δοκιμάσετε, αλλά η πωλήτρια σάς ενημερώνει ότι το νούμερό σας μόλις εξαντλήθηκε. Παρόλα αυτά, σας προτείνει ευγενικά να δοκιμάσετε ένα άλλο, παρόμοιο μοντέλο, που όμως ανήκει στη νέα συλλογή...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.