Τα τσουγκρίσματα της παρέας έχουν περισσότερη σημασία από το feed σου
Αν το καλοσκεφτείς, οι πιο αληθινές στιγμές στη ζωή είναι εκείνες που δεν ανέβηκαν ποτέ σε story. Είναι αυτές που ξετυλίγονται σε κάποιο μπαλκόνι με θέα στη θάλασσα, με το αλάτι πάνω στο δέρμα, σε μία συναυλία που σε συνεπαίρνει. Δεν προβάλλονται, δεν κοινοποιούνται, απλώς συμβαίνουν και, για κάποιον ανεξήγητο λόγο, είναι εκείνες που θυμόμαστε. Ένα τραπέζι γεμάτο, μουσική, γέλια, φωνές, κουβέντες που είχες καιρό να κάνεις, γέλια που δεν μπαίνουν σε caption και ποτήρια που τσουγκρίζουν ξανά και ξανά. Αυτές οι στιγμές είναι που μένουν. Όχι γιατί τις ανέβασες, αλλά γιατί τις έζησες. Και αν έκλεινες τα μάτια και αναρωτιόσουν "Πού θα ήθελα να είμαι τώρα;", πιθανότατα πάλι σε αυτές θα γυρνούσες. Ακριβώς αυτό έρχεται να μας υπενθυμίσει η νέα καμπάνια της Heineken με κεντρικό μήνυμα "Τις καλύτερες στιγμές τις ζεις, δεν τις βλέπεις στην οθόνη". Διαβάστε περισσότερα στο Ratpack.gr
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.