πριν από  10 ώρες 12 λεπτά

Lifo.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η δυνατότητα του audio streaming ήταν θεόσταλτη για τους ανθρώπους που θέλουν να παρακολουθούν ειδήσεις αλλά προτιμούν να τις ακούνε αντί να τις διαβάζουν. Αντί να καθόμαστε και να διαβάζουμε ένα άρθρο, ακούμε ολοένα και περισσότερο ειδησεογραφικά podcasts ενώ οδηγούμε ή audio books ενώ μαγειρεύουμε. Αυτή η δυνατότητα κάνει τις ειδήσεις πιο ευρέως διαθέσιμες, μήπως όμως αλλάζει και τον τρόπο που τις αντιλαμβανόμαστε; Η απάντηση είναι ναι. Στην πρόσφατη έρευνα που διεξήγαγε η Shiri Melumad, καθηγήτρια marketing στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια διαπιστώθηκε ότι οι καταναλωτές που ακούνε ειδήσεις συχνά μένουν με μια κατανόηση του περιεχομένου που είναι όχι μόνο πιο ρηχή, αλλά και πιο ακραία και πιο αρνητική σε σύγκριση με εκείνους που διαβάζουν την ίδια είδηση. Όταν για παράδειγμα δόθηκε στα υποκείμενα της έρευνας ένα άρθρο σχετικά με τους κινδύνους και τα οφέλη ενός συστατικού που περιέχεται στα σαμπουάν, εκείνοι που το άκουσαν, έφυγαν...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ελλάδα
    Palo presentation