Αλλαγή σελίδας στη Vogue: Τέλος η γούνα σε φωτογραφίσεις και διαφημίσεις
Το περιοδικό Vogue δεν θα προβάλλει πλέον γούνα από ζώα σε φωτογραφίσεις ή διαφημίσεις, σύμφωνα με τις νέες κατευθυντήριες γραμμές που δημοσίευσε η μητρική του εταιρεία Conde Nast. Οι οδηγίες περιλαμβάνουν λίγες εξαιρέσεις, όπως τις παραδοσιακές πρακτικές ιθαγενών κοινοτήτων, και ισχύουν για όλα τα περιοδικά του ομίλου, ανάμεσά τους τα The New Yorker, Vanity Fair και GQ. Η απόφαση θεωρείται καθοριστική, ιδίως για τη Vogue, που εδώ και δεκαετίες καθόριζε τις τάσεις της μόδας και αντικατοπτρίζει την οριστική απομάκρυνση της βιομηχανίας από τη χρήση γούνας. Η δημοτικότητα της γούνας έχει μειωθεί αισθητά την τελευταία δεκαετία. Μεγάλοι οίκοι όπως οι Gucci, Prada, Versace, Michael Kors και Canada Goose έχουν ήδη σταματήσει να τη χρησιμοποιούν, ενώ το περιοδικό Elle επέβαλε πλήρη απαγόρευση σε όλες τις διεθνείς εκδόσεις του το 2021. Το 2024, ωστόσο, ένα απρόσμενο trend έκανε την εμφάνισή του στο TikTok: το λεγόμενο "mob wives aesthetic"...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(7)
- Άμυνα(28)
- Αστυνομικά(22)
- Εκπαίδευση(239)
- Εργασία(25)
- Θρησκεία(24)
- Κοινωνία(476)
- Νομικά(4)
- Ομογένεια(3)
- Πολιτική(574)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.