Αλλάζει ο Σιδηρόδρομος στη Β. Μακεδονία
Την Τρίτη, η κυβέρνηση της Βόρειας Μακεδονίας θα συγκροτήσει τον συντονιστικό φορέα για την υλοποίηση της ταχείας σιδηροδρομικής γραμμής που θα συνδέει τα σύνορα με τη Σερβία (Ταμπάνοβτσε) με εκείνα της Ελλάδας (Γευγελή), όπως ανακοίνωσε το κόμμα VMRO-DPMNE. Το κόστος του έργου υπολογίζεται μεταξύ 1,7 και 2 δισ. ευρώ, γεγονός που το καθιστά το μεγαλύτερο μεμονωμένο έργο υποδομών στη χώρα. Η νέα γραμμή θα εξυπηρετεί ταχύτητες έως 160 χλμ/ώρα για επιβατικές μεταφορές και 120 χλμ/ώρα για εμπορεύματα. Οι επιβάτες θα μπορούν να φτάνουν στη Θεσσαλονίκη σε 1,5 ώρα και στη Βιέννη σε 4-5 ώρες. Οι σταθμοί σε Σκόπια και άλλες πόλεις θα ανακαινιστούν, ενώ θα χρησιμοποιηθούν καινούργιοι συρμοί και μηχανές. Η γραμμή εντάσσεται στον Διευρωπαϊκό Διάδρομο 10 και προβλέπεται να αποφέρει ετήσια έσοδα 100-120 εκατ. ευρώ από εμπορευματικές μεταφορές. Συνεργασία με Ηνωμένο Βασίλειο Ο Πρωθυπουργός της Βόρειας Μακεδονίας Χρίστιαν Μίτσκοσκι έχει εξασφαλίσει...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(28)
- Άμυνα(77)
- Αστυνομικά(102)
- Εκπαίδευση(139)
- Εργασία(82)
- Θρησκεία(8)
- Κοινωνία(420)
- Νομικά(6)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(309)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.