πριν από  4 ώρες 9 λεπτά

In.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Την Τρίτη, η κυβέρνηση της Βόρειας Μακεδονίας θα συγκροτήσει τον συντονιστικό φορέα για την υλοποίηση της ταχείας σιδηροδρομικής γραμμής που θα συνδέει τα σύνορα με τη Σερβία (Ταμπάνοβτσε) με εκείνα της Ελλάδας (Γευγελή), όπως ανακοίνωσε το κόμμα VMRO-DPMNE. Το κόστος του έργου υπολογίζεται μεταξύ 1,7 και 2 δισ. ευρώ, γεγονός που το καθιστά το μεγαλύτερο μεμονωμένο έργο υποδομών στη χώρα. Η νέα γραμμή θα εξυπηρετεί ταχύτητες έως 160 χλμ/ώρα για επιβατικές μεταφορές και 120 χλμ/ώρα για εμπορεύματα. Οι επιβάτες θα μπορούν να φτάνουν στη Θεσσαλονίκη σε 1,5 ώρα και στη Βιέννη σε 4-5 ώρες. Οι σταθμοί σε Σκόπια και άλλες πόλεις θα ανακαινιστούν, ενώ θα χρησιμοποιηθούν καινούργιοι συρμοί και μηχανές. Η γραμμή εντάσσεται στον Διευρωπαϊκό Διάδρομο 10 και προβλέπεται να αποφέρει ετήσια έσοδα 100-120 εκατ. ευρώ από εμπορευματικές μεταφορές. Συνεργασία με Ηνωμένο Βασίλειο Ο Πρωθυπουργός της Βόρειας Μακεδονίας Χρίστιαν Μίτσκοσκι έχει εξασφαλίσει...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ελλάδα
    Palo presentation