Με βασικό μήνυμα "Η Φύση κάνει τον Κόσμο σου Υπέροχο" μας υπενθυμίζει την αξία της επαφής με το φυσικό περιβάλλον Η Amita της Coca-Cola Τρία Έψιλον, ο πρώτος συσκευασμένος χυμός στην ελληνική αγορά από το 1983 που έχει αγαπηθεί από το καταναλωτικό κοινό, παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια, που είναι εμπνευσμένη από την ανεκτίμητη αξία και τη μοναδικότητα της φύσης.

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(16)
- Άμυνα(69)
- Αστυνομικά(19)
- Εκπαίδευση(215)
- Εργασία(45)
- Θρησκεία(11)
- Κοινωνία(659)
- Νομικά(16)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(650)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.