Ανθεκτική στα λειτουργικά κόστη η ελληνική ακτοπλοία - Σταθερά τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια εφέτος
Με αυξημένο λειτουργικό κόστος και μειωμένη ζήτηση τους χειμερινούς μήνες, συνεχίζει να βρίσκεται αντιμέτωπη η ελληνική ακτοπλοία, καθώς οι περιβαλλοντικές υποχρεώσεις της ΕΕ, το ενεργειακό κόστος και η εποχικότητα πιέζουν τα περιθώρια βιωσιμότητας των γραμμών. Ως αντίβαρο, το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής έχει προχωρήσει ήδη στην προκήρυξη ανοιχτού διεθνούς μειοδοτικού διαγωνισμού για τετραετείς συμβάσεις δημόσιας υπηρεσίας για τις λεγόμενες άγονες γραμμές που θα διεξαχθεί στις 4 Νοεμβρίου 2025. Οι νέες αυτές συμβάσεις δημιουργούν πλαίσιο προβλεψιμότητας και οικονομικής ασφάλειας για τις εταιρείες προκειμένου να προχωρήσουν σε "πράσινες" επενδύσεις εκσυγχρονισμού του στόλου λόγω των περιβαλλοντικών ρυθμίσεων της ΕΕ αλλά και καλύτερη και χρονικά ακριβέστερη μετακίνηση για τους επιβάτες.Το ETS και το "καύσιμο" της πράσινης μετάβασης Σημειώνεται ότι η εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Συστήματος Εμπορίας Δικαιωμάτων Εκπομπών (EU...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Με οικονομικές πιέσεις λόγω του υψηλού λειτουργικού κόστους και της μειωμένης ζήτησης κατά τους χειμερινούς μήνες, βρίσκεται αντιμέτωπη η ελληνική ακτοπλοία, καθώς οι περιβαλλοντικές υποχρεώσεις της ΕΕ, το ενεργειακό κόστος και η εποχικότητα περιορίζουν τα περιθώρια βιωσιμότητας των γραμμών. Ως αντιστάθμισμα, το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής έχει ήδη...
Η ελληνική ακτοπλοία βρίσκεται σήμερα σε καίρια καμπή. Από τη μια, οφείλει να ανταποκριθεί στις περιβαλλοντικές υποχρεώσεις της νέας εποχής, να εκσυγχρονίσει τον στόλο και να διατηρήσει την κοινωνική της αποστολή. Με αυξημένο λειτουργικό κόστος και μειωμένη ζήτηση τους χειμερινούς μήνες, συνεχίζει να βρίσκεται αντιμέτωπη η ελληνική ακτοπλοία, καθώς οι...
Η ελληνική ακτοπλοία συνεχίζει να βρίσκεται αντιμέτωπη με αυξημένο λειτουργικό κόστος και μειωμένη ζήτηση τους χειμερινούς μήνες, καθώς οι περιβαλλοντικές υποχρεώσεις της ΕΕ, το ενεργειακό κόστος και η εποχικότητα πιέζουν τα περιθώρια βιωσιμότητας των γραμμών. Ως αντίβαρο, το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής έχει προχωρήσει ήδη στην προκήρυξη ανοιχτού...
Με αυξημένο λειτουργικό κόστος και μειωμένη ζήτηση τους χειμερινούς μήνες, συνεχίζει να βρίσκεται αντιμέτωπη η ελληνική ακτοπλοία, καθώς οι περιβαλλοντικές υποχρεώσεις της ΕΕ, το ενεργειακό κόστος και η εποχικότητα πιέζουν τα περιθώρια βιωσιμότητας των γραμμών. Ως αντίβαρο, το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής έχει προχωρήσει ήδη στην προκήρυξη ανοιχτού...
Με αυξημένο λειτουργικό κόστος και μειωμένη ζήτηση τους χειμερινούς μήνες, συνεχίζει να βρίσκεται αντιμέτωπη η ελληνική ακτοπλοία, καθώς οι περιβαλλοντικές υποχρεώσεις της ΕΕ, το ενεργειακό κόστος και η εποχικότητα πιέζουν τα περιθώρια βιωσιμότητας των γραμμών. Ως αντίβαρο, το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής έχει προχωρήσει ήδη στην προκήρυξη ανοιχτού...
Με αυξημένο λειτουργικό κόστος και μειωμένη ζήτηση τους χειμερινούς μήνες, συνεχίζει να βρίσκεται αντιμέτωπη η ελληνική ακτοπλοία, καθώς οι περιβαλλοντικές υποχρεώσεις της ΕΕ, το ενεργειακό κόστος και η εποχικότητα πιέζουν τα περιθώρια βιωσιμότητας των γραμμών. Ως αντίβαρο, το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής έχει προχωρήσει ήδη στην προκήρυξη ανοιχτού...
Με αυξημένο λειτουργικό κόστος και μειωμένη ζήτηση τους χειμερινούς μήνες, συνεχίζει να βρίσκεται αντιμέτωπη η ελληνική ακτοπλοία, καθώς οι περιβαλλοντικές υποχρεώσεις της ΕΕ, το ενεργειακό κόστος και η εποχικότητα πιέζουν τα περιθώρια βιωσιμότητας των γραμμών. Ως αντίβαρο, το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής έχει προχωρήσει ήδη στην προκήρυξη ανοιχτού...
Η ελληνική ακτοπλοία διανύει μια από τις πιο απαιτητικές περιόδους των τελευταίων δεκαετιών. Η εποχικότητα της ζήτησης, το αυξημένο ενεργειακό κόστος και η πράσινη μετάβαση που επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση, δοκιμάζουν τα οικονομικά όρια ενός κλάδου ζωτικής σημασίας για τη νησιωτική Ελλάδα. Ως αντίβαρο, το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής έχει ήδη...
25 Οκτωβρίου 2025 Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Με αυξημένο λειτουργικό κόστος και μειωμένη ζήτηση τους χειμερινούς μήνες, συνεχίζει να βρίσκεται αντιμέτωπη η ελληνική ακτοπλοία, καθώς οι περιβαλλοντικές υποχρεώσεις της ΕΕ, το ενεργειακό κόστος και η εποχικότητα πιέζουν τα περιθώρια βιωσιμότητας των γραμμών. Ως αντίβαρο, το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής...
Με αυξημένο λειτουργικό κόστος και μειωμένη ζήτηση τους χειμερινούς μήνες, συνεχίζει να βρίσκεται αντιμέτωπη η ελληνική ακτοπλοία. Aυτό, καθώς οι περιβαλλοντικές υποχρεώσεις της ΕΕ, το ενεργειακό κόστος και η εποχικότητα πιέζουν τα περιθώρια βιωσιμότητας των γραμμών. Ως αντίβαρο, το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής έχει προχωρήσει ήδη στην προκήρυξη...
Με αυξημένο λειτουργικό κόστος και μειωμένη ζήτηση τους χειμερινούς μήνες, συνεχίζει να βρίσκεται αντιμέτωπη η ελληνική ακτοπλοία, καθώς οι περιβαλλοντικές υποχρεώσεις της ΕΕ, το ενεργειακό κόστος και η εποχικότητα πιέζουν τα περιθώρια βιωσιμότητας των γραμμών. Ως αντίβαρο, το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής έχει προχωρήσει ήδη στην προκήρυξη ανοιχτού...
F4C70F62-A322-4DBE-B505-2B8DD46D6AEF746B0F36-0F0F-491F-86C0-632581A3AA4F Τι ζητά ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ)Parallaxi 25 Οκτωβρίου 2025, 9:27 πμ Parallaxi 25 Οκτωβρίου 2025, 9:27 πμ ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ Με αυξημένο λειτουργικό κόστος και μειωμένη ζήτηση τους χειμερινούς μήνες, συνεχίζει να βρίσκεται αντιμέτωπη η ελληνική ακτοπλοία, καθώς οι...
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(33)
- Άμυνα(49)
- Αστυνομικά(41)
- Εκπαίδευση(281)
- Εργασία(49)
- Θρησκεία(7)
- Κοινωνία(580)
- Νομικά(20)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(561)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.