Αποτυπώνοντας τις "αιώνιες ημέρες" των γυναικών κρατουμένων στη Βενεζουέλα
"Έφυγα από τη Βενεζουέλα το 2009 και όταν επέστρεψα το 2017, ένιωσα σαν να μπήκα σε έναν διαφορετικό κόσμο" αφηγείται η φωτογράφος Ana Maria Arevalo Gosen στον Guardian. "Οι τιμές είχαν εκτοξευθεί, η ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον είχε ξεθωριάσει και οι υποδομές αυτού που κάποτε ήταν ένα από τα πιο ελπιδοφόρα έθνη της Λατινικής Αμερικής κατέρρεαν. "Εκείνη τη χρονιά, ξεκίνησα το έργο Dias Eternos (Αιώνιες Μέρες), με γνώμονα την ανάγκη μου να διερευνήσω μία από τις βασικές αιτίες της κρίσης στη χώρα μου: τη διαρκή κατάρρευση του σωφρονιστικού συστήματος. "Αυτό είναι εμφανές στους ελαττωματικούς τρόπους με τους οποίους καταδικάζονται οι εγκληματίες, ερευνώνται τα εγκλήματα και κρίνονται οι μειονότητες. Αυτή είναι μία από τις τελευταίες εικόνες που τράβηξα μετά από δύο χρόνια επισκέψεων σε φυλακές και κέντρα κράτησης". Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram. Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Romano Cagnoni Award...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(21)
- Άμυνα(72)
- Αστυνομικά(111)
- Εκπαίδευση(163)
- Εργασία(103)
- Θρησκεία(4)
- Κοινωνία(391)
- Νομικά(2)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(423)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.