Αυξάνονται και πληθύνονται (τα καταστήματα των ξένων αλυσίδων)
Pepco, Sinsay και Sport Vision με το "πόδι στο γκάζι" Σε ρυθμούς "real estate λιανικής" φαίνεται πως κινείται η εγχώρια αγορά, με τις ξένες αλυσίδες να... στρατοπεδεύουν για τα καλά στην Ελλάδα. Η σέρβικη Sport Vision -με τα brands Sport Vision, Buzz και Tike- έπιασε τα 22 καταστήματα μέσα σε 3,5 χρόνια. Το πιο πρόσφατο "έσκασε" στο Περιστέρι, ανεβάζοντας τον αριθμό των καταστημάτων με το brand Sport Vision στα 9. Στα 30 έφτασε η Sinsay με τη νέα προσθήκη στην Κοζάνη και δεν σηκώνει το πόδι απ' το γκάζι: Κομοτηνή στο πλάνο και δύο ακόμα νέα σημεία στην Αττική ήδη έτοιμα. Η Pepco, από τον Οκτώβριο του 2022, άνοιξε 44 καταστήματα (!) και συνεχίζει απτόητη, με ιδιαίτερο focus σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη - που αποδεικνύονται "χρυσορυχεία". Η τουρκική LC Waikiki έχει μείνει πιο μαζεμένη, με 12 καταστήματα σε 11 πόλεις (και νησιά). Αλλά κι εκείνη δείχνει ότι έχει ακόμα "χώρο" για άνοιγμα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(25)
- Άμυνα(66)
- Αστυνομικά(103)
- Εκπαίδευση(186)
- Εργασία(108)
- Θρησκεία(8)
- Κοινωνία(485)
- Νομικά(8)
- Ομογένεια(2)
- Πολιτική(510)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.