πριν από  1 ημέρα 4 ώρες

Businessnews.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


O General Manager της Electrolux για την περιοχή της Αδριατικής και της Ελλάδας, για την σταθερή ανάπτυξη του Ομίλου στην Ελλάδα αλλά και τους φιλόδοξους μα ρεαλιστικούς, όπως τονίζει, στόχους που έχουν τεθεί για την νέα εποχή του στην χώρα μας Σε νέα εποχή έχει περάσει στην Ελλάδα η Electrolux, η οποία διαθέτει τα σήματα Electrolux και ΑΕG και το τελευταίο διάστημα έχει προχωρήσει σε ένα σημαντικό relaunch. Υλοποιώντας κινήσεις στρατηγικού μετασχηματισμού, η Electrolux πλέον εφαρμόζει διαφορετική στρατηγική, με στόχο σε βάθος πενταετίας να τριπλασιάσει το μερίδιό της στην ελληνική αγορά μεγάλων οικιακών συσκευών. Συγκεκριμένα, σχεδιάζει από το σημερινό 5% να φτάσει στο 15%, προκειμένου το αποτύπωμά της στην Ελλάδα να συμβαδίζει με τη γενικότερη επίδοσή της στην Ευρώπη, όπου διατηρεί τη δεύτερη θέση στην αγορά. Παράλληλα, η αποκλειστική της συνεργασία με την Κωτσόβολος έχει ολοκληρωθεί και πλέον διαθέτει παρουσία σε όλες τις μεγάλες...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ελλάδα
    Palo presentation