Damir Madarevic, Εlectrolux: Θέλουμε να γίνουμε η κορυφαία επιλογή για τους Έλληνες καταναλωτές
O General Manager της Electrolux για την περιοχή της Αδριατικής και της Ελλάδας, για την σταθερή ανάπτυξη του Ομίλου στην Ελλάδα αλλά και τους φιλόδοξους μα ρεαλιστικούς, όπως τονίζει, στόχους που έχουν τεθεί για την νέα εποχή του στην χώρα μας Σε νέα εποχή έχει περάσει στην Ελλάδα η Electrolux, η οποία διαθέτει τα σήματα Electrolux και ΑΕG και το τελευταίο διάστημα έχει προχωρήσει σε ένα σημαντικό relaunch. Υλοποιώντας κινήσεις στρατηγικού μετασχηματισμού, η Electrolux πλέον εφαρμόζει διαφορετική στρατηγική, με στόχο σε βάθος πενταετίας να τριπλασιάσει το μερίδιό της στην ελληνική αγορά μεγάλων οικιακών συσκευών. Συγκεκριμένα, σχεδιάζει από το σημερινό 5% να φτάσει στο 15%, προκειμένου το αποτύπωμά της στην Ελλάδα να συμβαδίζει με τη γενικότερη επίδοσή της στην Ευρώπη, όπου διατηρεί τη δεύτερη θέση στην αγορά. Παράλληλα, η αποκλειστική της συνεργασία με την Κωτσόβολος έχει ολοκληρωθεί και πλέον διαθέτει παρουσία σε όλες τις μεγάλες...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(24)
- Άμυνα(69)
- Αστυνομικά(101)
- Εκπαίδευση(180)
- Εργασία(109)
- Θρησκεία(2)
- Κοινωνία(500)
- Νομικά(3)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(480)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.