Η χρήση ζώνης ασφαλείας στην Ελλάδα φτάνει μόλις στο 54%
Τι δείχνει έρευνα που έγινε Η συνολική χρήση ζώνης ασφαλείας στην Ελλάδα φτάνει μόλις στο 54%, ενώ στα πίσω καθίσματα περιορίζεται στο 21%, ενώ η χρήση κράνους από τους οδηγούς δικύκλων ανέρχεται στο 75%, αλλά μόνο το 46% των συνεπιβατών φοράει κράνος. Αυτά ήταν μερικά από τα σημαντικά ευρήματα μελέτης που πραγματοποιήθηκε από την Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας ¨Πάνος Μυλωνάς στο πλαίσιο του προγράμματος "Driving Change: Towards Safe and Sustainable Mobility". Συνολικά καταγράφηκαν περισσότερα από 16.000 οχήματα, με στόχο την αποτύπωση των πραγματικών προτύπων συμπεριφοράς οδηγών και επιβατών στους ελληνικούς δρόμους. Εκτός από τα παραπάνω ευρήματα αξίζει να σημειωθεί ότι η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση φτάνει το 13% και αυξάνεται, ιδιαίτερα μεταξύ οδηγών που ταξιδεύουν μόνοι. Όλα αυτά όταν η Ελλάδα εξακολουθεί να κατατάσσεται πρώτη στην Ε.Ε. σε θανάτους οδηγών...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Η πρώτη αιτία θανάτου για παιδιά και νέους ηλικίας 5-29 ετών παραμένουν τα τροχαία δυστυχήματα στην Ελλάδα. Παράλληλα, η συνολική χρήση ζώνης ασφαλείας φτάνει μόλις στο 54%, ενώ στα πίσω καθίσματα περιορίζεται στο 21%, με τη χρήση κράνους από τους οδηγούς δικύκλων να ανέρχεται στο 75% και να πέφτει στο 46% στους συνεπιβάτες. Αυτά ήταν μερικά από τα σημαντικά...
Η συνολική χρήση ζώνης ασφαλείας στην Ελλάδα φτάνει μόλις στο 54%, ενώ στα πίσω καθίσματα περιορίζεται στο 21%, ενώ η χρήση κράνους από τους οδηγούς δικύκλων ανέρχεται στο 75%, αλλά μόνο το 46% των συνεπιβατών φοράει κράνος. Αυτά ήταν μερικά από τα σημαντικά ευρήματα μελέτης που πραγματοποιήθηκε από την Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) σε συνεργασία με το...
Η συνολική χρήση ζώνης ασφαλείας στην Ελλάδα φτάνει μόλις στο 54%, ενώ στα πίσω καθίσματα περιορίζεται στο 21%. Η χρήση κράνους από τους οδηγούς δικύκλων ανέρχεται στο 75%, αλλά μόνο το 46% των συνεπιβατών φοράει κράνος. Αυτά ήταν μερικά από τα σημαντικά ευρήματα μελέτης που πραγματοποιήθηκε από τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) σε συνεργασία με το Ινστιτούτο...
Η συνολική χρήση ζώνης ασφαλείας στην Ελλάδα φτάνει μόλις στο 54%, ενώ στα πίσω καθίσματα περιορίζεται στο 21%, ενώ η χρήση κράνους από τους οδηγούς δικύκλων ανέρχεται στο 75%, αλλά μόνο το 46% των συνεπιβατών φοράει κράνος. Αυτά ήταν μερικά από τα σημαντικά ευρήματα μελέτης που πραγματοποιήθηκε από την Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) σε συνεργασία με το...
Μόλις ένας στους δύο οδηγούς στην Ελλάδα χρησιμοποιεί τη ζώνη ασφαλείας, σύμφωνα με έρευνα του που πραγματοποιήθηκε από την Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA). Η συνολική χρήση ζώνης ασφαλείας στην Ελλάδα φτάνει μόλις στο 54%, ενώ στα πίσω καθίσματα περιορίζεται στο 21%, ενώ η χρήση κράνους από τους οδηγούς δικύκλων ανέρχεται στο 75%, αλλά μόνο το 46% των...
Η συνολική χρήση ζώνης ασφαλείας στην Ελλάδα φτάνει μόλις στο 54%, ενώ στα πίσω καθίσματα περιορίζεται στο 21%, ενώ η χρήση κράνους από τους οδηγούς δικύκλων ανέρχεται στο 75%, αλλά μόνο το 46% των συνεπιβατών φοράει κράνος. Αυτά ήταν μερικά από τα σημαντικά ευρήματα μελέτης που πραγματοποιήθηκε από την Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) σε συνεργασία με το...
Η πρώτη αιτία θανάτου για παιδιά και νέους ηλικίας 5-29 ετών παραμένουν τα τροχαία δυστυχήματα στην Ελλάδα. Παράλληλα, η συνολική χρήση ζώνης ασφαλείας φτάνει μόλις στο 54%, ενώ στα πίσω καθίσματα περιορίζεται στο 21%, με τη χρήση κράνους από τους οδηγούς δικύκλων να ανέρχεται στο 75% και να πέφτει στο 46% στους συνεπιβάτες. Αυτά ήταν μερικά από τα σημαντικά...
Η συνολική χρήση ζώνης ασφαλείας στην Ελλάδα φτάνει μόλις στο 54%, ενώ στα πίσω καθίσματα περιορίζεται στο 21%, ενώ η χρήση κράνους από τους οδηγούς δικύκλων ανέρχεται στο 75%, αλλά μόνο το 46% των συνεπιβατών φοράει κράνος. Αυτά ήταν μερικά από τα σημαντικά ευρήματα μελέτης που πραγματοποιήθηκε από την Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) σε συνεργασία με το...
Μια σκληρή πραγματικότητα για την οδική ασφάλεια στην Ελλάδα, αποτυπώνει η νέα μελέτη της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA), σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας "Πάνος Μυλωνάς". Παρά τις εκστρατείες ενημέρωσης και τα χρόνια συζητήσεων γύρω από την πρόληψη των τροχαίων, η συνολική χρήση ζώνης ασφαλείας φτάνει μόλις στο 54%, με τους επιβάτες των πίσω...
Η συνολική χρήση ζώνης ασφαλείας στην Ελλάδα φτάνει μόλις στο 54%, ενώ στα πίσω καθίσματα περιορίζεται στο 21%, σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποιήθηκε από τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας "Πάνος Μυλωνάς". Σύμφωνα με την ίδια μελέτη, η χρήση κράνους από τους οδηγούς δικύκλων στη χώρα ανέρχεται στο 75%, αλλά μόνο...
Η συνολική χρήση ζώνης ασφαλείας στο αυτοκίνητο στην Ελλάδα φτάνει μόλις στο 54%, ενώ στα πίσω καθίσματα περιορίζεται στο 21%. Επίσης η χρήση κράνους από τους οδηγούς δικύκλων ανέρχεται στο 75%, αλλά μόνο το 46% των συνεπιβατών φοράει κράνος. Αυτά ήταν μερικά από τα σημαντικά ευρήματα μελέτης που πραγματοποιήθηκε από την Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) σε...
Η συνολική χρήση ζώνης ασφαλείας στην Ελλάδα φτάνει μόλις στο 54%, ενώ στα πίσω καθίσματα περιορίζεται στο 21%, ενώ η χρήση κράνους από τους οδηγούς δικύκλων ανέρχεται στο 75%, αλλά μόνο το 46% των συνεπιβατών φοράει κράνος. Αυτά ήταν μερικά από τα σημαντικά ευρήματα μελέτης που πραγματοποιήθηκε από την Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) σε συνεργασία με το...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.