Δημήτρης Παγαδάκης
Πρακτική που συνηθίζουν οι εταιρείες που επιθυμούν να ξανασυστηθούν στον κόσμο. Συνοδεύεται με αναδημιουργία ταυτότητας, ανανέωση επωνυμίας, αλλαγή εικόνας. Άλλες προσπάθειες είναι επιτυχημένες, άλλες όχι. Αποτελεσματικός ήταν ,για παράδειγμα, ο ανασχεδιασμός του λογότυπου των Starbucks. Κατάργησαν το Coffee από το τίτλο και άλλαξαν τη σειρήνα από μαύρη σε πράσινη στο εταιρικό έμβλημα τους. Η ανταπόκριση των πελατών τους ήταν θετική Αντίθετα δεν τα πήγε και τόσο καλά η αφαίρεση - λόγω φυλετικής μεροληψίας- της εικόνας του μαύρου άνδρα με το παπιγιόν στις συσκευασίες του μπάρμπα Μπεν. Συμβαίνουν αυτά. Το rebranding δεν εγγυάται σίγουρο σουξέ. Στη πολιτική, αν και ακολουθείται παρόμοια στρατηγική, τα πράγματα διαφέρουν. Εδώ πρόκειται για το ξανακτίσιμο ενός σωριασμένου σε ερείπια δημόσιου προφίλ. Άλλοτε επιχειρείται η εκ θεμέλιων ανέγερση του. Άλλοτε φρεσκάρεται με μερεμέτια η πρόσοψη. Εν προκειμένω, ο Αλέξης Τσίπρας επιχειρεί να...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(23)
- Άμυνα(44)
- Αστυνομικά(21)
- Εκπαίδευση(222)
- Εργασία(110)
- Θρησκεία(8)
- Κοινωνία(584)
- Νομικά(20)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(707)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.