πριν από  2 ώρες 34 λεπτά

Businessnews.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η νέα καμπάνια Light Blue του οίκου Dolce&Gabbana, αποτίει φόρο τιμής στη χαρά και στον αυθορμητισμό του καλοκαιριού. Από τον γαλήνιο ήχο των κυμάτων έως το ζωηρό άρωμα των λεμονιών που φέρνει το αεράκι, τα αρώματα Light Blue έχουν μεταφέρει - από τη στιγμή της δημιουργίας τους - όλους όσους τα φορούν, σε μια διάσταση καθαρής ομορφιάς. Μετά από 25 χρόνια επιτυχίας, τα εμβληματικά Dolce&Gabbana Light Blue Eau de Toilette και Light Blue Pour Homme Eau de Toilette, βρίσκουν νέο δυναμισμό. Σαν ένα ειδυλλιακό καλοκαιρινό ταξίδι στο Capri, τα θρυλικά αυτά αρώματα λειτουργούν ως πύλη σε έναν κινηματογραφικό ιταλικό κόσμο, όπου όλες οι αισθήσεις ξυπνούν. Καθώς έχουν αποτυπωθεί στη φαντασία όλων με τα δυναμικά εικαστικά των καμπανιών που τα οδήγησαν στην κορυφή της διεθνούς αρωματοποιίας, επιστρέφουν σήμερα με μια νέα, συναρπαστική αφήγηση που ζωντανεύει από τον Gordon Von Steiner. Διατηρώντας τις εμβληματικές τους μυρωδιές, τα αρώματα έχουν...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ελλάδα
    Palo presentation