Dolce & Gabbana: 25 χρόνια επιτυχίας για το Light Blue
Η νέα καμπάνια Light Blue του οίκου Dolce&Gabbana, αποτίει φόρο τιμής στη χαρά και στον αυθορμητισμό του καλοκαιριού. Από τον γαλήνιο ήχο των κυμάτων έως το ζωηρό άρωμα των λεμονιών που φέρνει το αεράκι, τα αρώματα Light Blue έχουν μεταφέρει - από τη στιγμή της δημιουργίας τους - όλους όσους τα φορούν, σε μια διάσταση καθαρής ομορφιάς. Μετά από 25 χρόνια επιτυχίας, τα εμβληματικά Dolce&Gabbana Light Blue Eau de Toilette και Light Blue Pour Homme Eau de Toilette, βρίσκουν νέο δυναμισμό. Σαν ένα ειδυλλιακό καλοκαιρινό ταξίδι στο Capri, τα θρυλικά αυτά αρώματα λειτουργούν ως πύλη σε έναν κινηματογραφικό ιταλικό κόσμο, όπου όλες οι αισθήσεις ξυπνούν. Καθώς έχουν αποτυπωθεί στη φαντασία όλων με τα δυναμικά εικαστικά των καμπανιών που τα οδήγησαν στην κορυφή της διεθνούς αρωματοποιίας, επιστρέφουν σήμερα με μια νέα, συναρπαστική αφήγηση που ζωντανεύει από τον Gordon Von Steiner. Διατηρώντας τις εμβληματικές τους μυρωδιές, τα αρώματα έχουν...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(9)
- Άμυνα(28)
- Αστυνομικά(35)
- Εκπαίδευση(75)
- Εργασία(48)
- Θρησκεία(1)
- Κοινωνία(238)
- Νομικά(2)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(250)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.