Εξτρα δαπάνες 200 εκατ. στα σούπερ μάρκετ σε τρεις μήνες
Την ώρα που η ακρίβεια και η πίεση στα νοικοκυριά παραμένουν στο επίκεντρο της δημόσιας συζήτησης, τα στοιχεία της Circana σκιαγραφούν μια διαφορετική εικόνα για την κατανάλωση. Σύμφωνα με το Market View της εταιρείας μέτρησης της κατανάλωσης, η συνολική δαπάνη στα σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο άγγιξε τα 3,27 δισ. ευρώ, από 3,074 δισ. ευρώ την ίδια περίοδο πέρυσι. Δηλαδή η δαπάνη αυξήθηκε κοντά στα 200 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για αύξηση 6,4% σε αξία, σχεδόν διπλάσια σε σχέση με το +3,2% του περσινού πρώτου τριμήνου. Οι λόγοι για αυτή τη σημαντική αύξηση της κατανάλωσης, σε μια περίοδο όπου οι τουριστικές ροές είναι περιορισμένες, είναι τρεις. Ο πρώτος είναι ότι η Circana συμπεριλαμβάνει στο φετινό πρώτο τρίμηνο και τις δύο τελευταίες ημέρες του 2024, κατά τις που παραδοσιακά πραγματοποιείται σημαντικό κομμάτι του ετήσιου τζίρου. Ο δεύτερος είναι ότι το σούπερ μάρκετ αποτελεί το τελευταίο οχυρό της κατανάλωσης, με τον καταναλωτή να...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(18)
- Άμυνα(59)
- Αστυνομικά(97)
- Εκπαίδευση(145)
- Εργασία(84)
- Θρησκεία(4)
- Κοινωνία(484)
- Νομικά(3)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(450)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.