πριν από  9 ώρες 59 λεπτά

Euro2day.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Την ώρα που η ακρίβεια και η πίεση στα νοικοκυριά παραμένουν στο επίκεντρο της δημόσιας συζήτησης, τα στοιχεία της Circana σκιαγραφούν μια διαφορετική εικόνα για την κατανάλωση. Σύμφωνα με το Market View της εταιρείας μέτρησης της κατανάλωσης, η συνολική δαπάνη στα σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο άγγιξε τα 3,27 δισ. ευρώ, από 3,074 δισ. ευρώ την ίδια περίοδο πέρυσι. Δηλαδή η δαπάνη αυξήθηκε κοντά στα 200 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για αύξηση 6,4% σε αξία, σχεδόν διπλάσια σε σχέση με το +3,2% του περσινού πρώτου τριμήνου. Οι λόγοι για αυτή τη σημαντική αύξηση της κατανάλωσης, σε μια περίοδο όπου οι τουριστικές ροές είναι περιορισμένες, είναι τρεις. Ο πρώτος είναι ότι η Circana συμπεριλαμβάνει στο φετινό πρώτο τρίμηνο και τις δύο τελευταίες ημέρες του 2024, κατά τις που παραδοσιακά πραγματοποιείται σημαντικό κομμάτι του ετήσιου τζίρου. Ο δεύτερος είναι ότι το σούπερ μάρκετ αποτελεί το τελευταίο οχυρό της κατανάλωσης, με τον καταναλωτή να...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ελλάδα
    Palo presentation