Ευρωπαϊκά κονδύλια για διαφήμιση με απευθείας αναθέσεις - Το υπουργείο Υγείας μοίρασε €100.000 από το Ταμείο Ανάκαμψης
Ευρωπαϊκά κονδύλια από το Ταμείο Ανάκαμψης μοιράζει το υπουργείο Υγείας για διαφημιστικές καμπάνιες σε ΜΜΕ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με τις προληπτικές εξετάσεις διάφορων ειδών καρκίνου και το δίκτυο τηλεϊατρικής, αντί να ενισχύσει το ΕΣΥ με υποδομές και το αναγκαίο προσωπικό ώστε να αντιμετωπιστεί η σαθρότητα στην οποία έχει περιέλθει η δημόσια υγεία. Μέσω τριών απευθείας αναθέσεων σε διάστημα 20 ημερών δόθηκαν σε τρεις διαφημιστικές εταιρείες συνολικά 100.000 ευρώ για τη ρεκλάμα των χρηματοδοτούμενων από την ΕΕ προγραμμάτων σε ΜΜΕ και social media. Πρόκειται για χρήματα που θα μπορούσαν να μη σπαταληθούν, αφού οι διαφημίσεις αυτές μπορούσαν να δημιουργηθούν και να προβληθούν δωρεάν από τα ΜΜΕ. Βέβαια, την ίδια ζέση που επιδεικνύει το υπουργείο για τις απευθείας αναθέσεις, δεν φαίνεται να την επιδεικνύει όταν πρόκειται να "τρέξει" στην πράξη τις προληπτικές εξετάσεις και το δίκτυο τηλεϊατρικής, αφού οι εξετάσεις ξεκίνησαν...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(18)
- Άμυνα(48)
- Αστυνομικά(70)
- Εκπαίδευση(139)
- Εργασία(78)
- Θρησκεία(2)
- Κοινωνία(396)
- Νομικά(7)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(427)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.