Ευρωβαρόμετρο / Μέσω social media ενημερώνονται πλέον οι Έλληνες - Πάνω από το 50% βλέπουν fake news
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αναδειχθεί στην κύρια πηγή ενημέρωσης για κοινωνικά και πολιτικά θέματα στην Ελλάδα, ξεπερνώντας την τηλεόραση, σύμφωνα με έρευνα της Eurobarometer Social Media Survey 2025. Ads Η έρευνα καταγράφει αλλαγές στις συνήθειες των Ελλήνων, με τις σύντομες αναρτήσεις και τα βίντεο μικρής διάρκειας να κυριαρχούν, ιδίως στις νεότερες ηλικίες.Η Ελλάδα "σνομπάρει" τα παραδοσιακά μέσα Ενώ σε ευρωπαϊκό επίπεδο η τηλεόραση παραμένει η κυρίαρχη πηγή ενημέρωσης με 71%, στην Ελλάδα η εικόνα αντιστρέφεται: Social Media: 56% (έναντι 40% στην ΕΕ)Τηλεόραση: 54%Μηχανές Αναζήτησης: 49% (έναντι 40% στην ΕΕ)Πλατφόρμες Βίντεο (π.χ. YouTube): 41% (έναντι 26% στην ΕΕ)Έντυπες/Διαδικτυακές Εκδόσεις: 34% (έναντι 41% στην ΕΕ)Το χάσμα των γενεών Τα κοινωνικά δίκτυα κυριαρχούν απόλυτα στις νεαρές ηλικίες (65% στις ηλικίες 15-24), ενώ η τηλεόραση κερδίζει έδαφος στην ομάδα 40-54 ετών (62%). Ads Το ενδιαφέρον εύρημα είναι η υψηλή...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(27)
- Άμυνα(34)
- Αστυνομικά(19)
- Εκπαίδευση(200)
- Εργασία(37)
- Θρησκεία(22)
- Κοινωνία(579)
- Νομικά(11)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(574)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.