Φώτης Πλιάκος
Ρωτάς πέντε συνεχόμενα "γιατί" για να βρεις την αιτία και ταυτόχρονα τη λύση ενός προβλήματος. Θα χρησιμοποιήσω ένα παράδειγμα που εντόπισα στο διαδίκτυο. Ας υποθέσουμε, λοιπόν, πως έχετε κάνει μια online παραγγελία αλλά το δέμα έχει καθυστερήσει να φτάσει σε εσάς. Για να δούμε πως λειτουργεί αυτή η -ιαπωνικής προελεύσεως κατά τον αστικό μύθο- τεχνική: Πρώτο γιατί: Γιατί καθυστέρησε να φτάσει το δέμα σας; Επειδή δεν φορτώθηκε στο φορτηγό εγκαίρως. Δεύτερο γιατί: Γιατί δεν φορτώθηκε στο φορτηγό εγκαίρως; Επειδή ο οδηγός δεν το σκάναρε κατά την παραλαβή. Τρίτο γιατί: Γιατί ο οδηγός δεν το σκάναρε κατά την παραλαβή; Επειδή το σκάνερ δεν λειτουργούσε. Τέταρτο γιατί: Γιατί δεν λειτουργούσε το σκάνερ; Επειδή δεν είχε μπαταρία. Κλείσιμο Πέμπτο γιατί: Γιατί δεν είχε μπαταρία; Επειδή δεν υπήρχε διαδικασία τακτικής φόρτισης και ελέγχου εξοπλισμού. Συμπέρασμα: Το πρόβλημα δεν ήταν η παράδοση αλλά η έλλειψη τακτικού ελέγχου και εξοπλισμού όσο...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(16)
- Άμυνα(27)
- Αστυνομικά(34)
- Εκπαίδευση(167)
- Εργασία(16)
- Θρησκεία(11)
- Κοινωνία(540)
- Νομικά(7)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(510)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.