Γιατι η Labubu έγινε το νέο best seller της αγοράς - Ποια είναι η μικροσκοπική κούκλα
Μια λούτρινη κούκλα-ξωτικό, ονόματι Labubu, έχει μετατρέψει έναν κινεζικό όμιλο σε μία από τις πολυτιμότερες εταιρείες παιχνιδιών στον κόσμο, οδηγώντας σε ετήσιες πωλήσεις σχεδόν 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων και σηματοδοτώντας σπάνια παγκοσμιοποίηση για κινεζική καταναλωτική μάρκα. Η Labubu, ένα άσχημο αλλά χαριτωμένο κουκλάκι που πωλείται από την Pop Mart με έδρα το Πεκίνο, έχει εκτοξευθεί σε δημοτικότητα τον τελευταίο χρόνο. Έχουν ξεσπάσει συμπλοκές στα καταστήματα για τα λούτρινα παιχνίδια μεγέθους παλάμης, μερικά από τα οποία πωλούνται τριπλάσια από την τιμή λιανικής τους στις δευτερογενείς αγορές.Viral σε όλο τον κόσμο Έχουν γίνει viral θέματα βίντεο στο TikTok και έχουν δημιουργήσει τεράστιες ουρές έξω από τα καταστήματα Pop Mart από το Παρίσι μέχρι το Λος Άντζελες. Διασημότητες όπως η Ντούα Λίπα, η Ριάνα και η Λίσα του συγκροτήματος K-pop Blackpink έχουν φορέσει το χαμογελαστό τερατάκι ως αξεσουάρ τσάντας. Η Labubu είναι μία από...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(21)
- Άμυνα(76)
- Αστυνομικά(98)
- Εκπαίδευση(131)
- Εργασία(96)
- Θρησκεία(3)
- Κοινωνία(462)
- Νομικά(5)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(398)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.