Γιατί τα συστήματα των κοινόχρηστων ηλεκτρικών ποδηλάτων δεν φέρνουν την ποδηλατική... άνοιξη
Προ ημερών ο Δήμος Καλλιθέας, ένας πολύ μεγάλος και πυκνοκατοικημένος Δήμος, ανακοίνωσε την επίσημη λειτουργία "αυτοματοποιημένου συστήματος κοινόχρηστων ποδηλάτων στην πόλη στο πλαίσιο της πράξης "Βιώσιμη μικροκινητικότητα μέσω συστήματος κοινόχρηστων ποδηλάτων σε Δήμους της Χώρας (Δήμοι Μητροπολιτικών Κέντρων)" με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ταμείο Συνοχής). Το σύστημα θα περιλαμβάνει 56 ηλεκτρικά ποδήλατα και 8 σταθμούς ποδηλάτων σε πλατείες και πολυσύχναστα σημεία. Αρκούν όμως τα κοινόχρηστα ηλεκτρικά ποδήλατα για να κάνουν ποδηλατούπολη την Καλλιθέα; Ή έστω για να περιορίσουν την χρήση αυτοκινήτου μέσα στην πόλη; Όχι. Κι αν αυτό είναι δύσκολο να γίνει στην Καλλιθέα που είναι προνομιούχος Δήμος - αφού μέσα από την πόλη περνάει ο νότιος ποδηλατικός άξονας, ο ποδηλατόδρομος Γκάζι-Φάληρο - σκεφτείτε πόσο δύσκολο είναι να γίνει πράξη στους άλλους δήμους. Για παράδειγμα, βάσεις για κοινόχρηστα ηλεκτρικά...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Προ ημερών ο Δήμος Καλλιθέας, ένας πολύ μεγάλος και πυκνοκατοικημένος Δήμος, ανακοίνωσε την επίσημη λειτουργία "αυτοματοποιημένου συστήματος κοινόχρηστων ποδηλάτων στην πόλη στο πλαίσιο της πράξης "Βιώσιμη μικροκινητικότητα μέσω συστήματος κοινόχρηστων ποδηλάτων σε Δήμους της Χώρας (Δήμοι Μητροπολιτικών Κέντρων)" με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής...
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(24)
- Άμυνα(97)
- Αστυνομικά(118)
- Εκπαίδευση(188)
- Εργασία(96)
- Θρησκεία(5)
- Κοινωνία(486)
- Νομικά(6)
- Ομογένεια(2)
- Πολιτική(700)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.