Η ακρίβεια οδηγός νέων καταναλωτικών συμπεριφορών
Κρίσιμο πρόβλημα παραμένει η ακρίβεια για τα ελληνικά νοικοκυριά. Με το κατά κεφαλήν εισόδημα στην Ελλάδα να είναι περίπου 65% του μέσου όρου της ΕΕ και το κόστος ζωής στο 83% του ευρωπαϊκού μέσου όρου οι Έλληνες ξοδεύουν δυσανάλογα μεγάλο μέρος του εισοδήματός τους σε βασικές ανάγκες όπως στέγαση, τρόφιμα και ενέργεια. Η Ελλάδα κατέγραψε τον Ιούνιο τον πέμπτο υψηλότερο πληθωρισμό στην Ευρωζώνη, φτάνοντας στο 3,6%, σημαντικά υψηλότερος από τον μέσο όρο του 2% Υπό αυτές τις συνθήκες τόσο οι έρευνες καταναλωτικής συμπεριφοράς του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών όσο και σχετικές έρευνες άλλων επιστημονικών φορέων έχουν προσδιορίσει σημαντικές αλλαγές στις συνήθειες των Ελλήνων καταναλωτών. Οικονομικότερες επιλογές Η μεγάλη εικόνα δείχνει πως οι Έλληνες δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στην τιμή, περιορίζουν τις αγορές τους και στρέφονται σε οικονομικότερες επιλογές, όπως τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Εφόσον υποχωρεί η αγοραστική δύναμη των...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(16)
- Άμυνα(56)
- Αστυνομικά(101)
- Εκπαίδευση(122)
- Εργασία(94)
- Θρησκεία(3)
- Κοινωνία(441)
- Νομικά(5)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(366)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.