πριν από  1 ημέρα 21 ώρες

Powergame.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


περίπτωση της Κρι Κρι δεν χωράει αμφιβολία ότι το γιαούρτι, κυριολεκτικά θρέφει τις εξαγωγές της και, μαζί με αυτές, την ανάπτυξη της βιομηχανίας. Είναι γνωστό ότι στην εσωτερική, την ελληνική αγορά γιαουρτιού, η Κρι Κρι έχει μερίδιο άνω του 50%, σε όγκο, αν μαζί με το επώνυμο προϊόν της υπολογιστούν και τα γιαούρτια ιδιωτικής ετικέτας που παράγει για τρίτους. Ωστόσο, η πολύ μεγάλη επιτυχία της βρίσκεται στις εξαγωγές γιαουρτιού και προϊόντων διαφόρων κατηγοριών που έχουν σαν βάση το γιαούρτι, όπως είναι το frozen yogurt. To συμπέρασμα αυτό προκύπτει εύκολα, αν ληφθεί υπ' όψιν ότι σε σχέση με το παγωτό (σ.σ. η εταιρεία στρατηγικά έχει διαχρονικά εστιάσει στα δύο αυτά προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας) το γιαούρτι είναι το πιο δυναμικό εξαγώγιμο προϊόν της. Πιο συγκεκριμένα όμως: H εισηγμένη εταιρεία, που το 2024 είχε κύκλο εργασιών 257 εκατ. ευρώ, εκτιμά -σύμφωνα με δηλώσεις της διοίκησης- ότι ο τζίρος, το 2025, θα φτάσει και θα...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ελλάδα
    Palo presentation