Η εξαγωγική επέλαση της Κρι Κρι με αιχμή το γιαούρτι "made in Greece", το ελληνικό μυαλό πίσω από την πρόταση για τα ευρωπαϊκά ηλεκτρικά δίκτυα και τα 5.000 ακίνητα της Intrum
περίπτωση της Κρι Κρι δεν χωράει αμφιβολία ότι το γιαούρτι, κυριολεκτικά θρέφει τις εξαγωγές της και, μαζί με αυτές, την ανάπτυξη της βιομηχανίας. Είναι γνωστό ότι στην εσωτερική, την ελληνική αγορά γιαουρτιού, η Κρι Κρι έχει μερίδιο άνω του 50%, σε όγκο, αν μαζί με το επώνυμο προϊόν της υπολογιστούν και τα γιαούρτια ιδιωτικής ετικέτας που παράγει για τρίτους. Ωστόσο, η πολύ μεγάλη επιτυχία της βρίσκεται στις εξαγωγές γιαουρτιού και προϊόντων διαφόρων κατηγοριών που έχουν σαν βάση το γιαούρτι, όπως είναι το frozen yogurt. To συμπέρασμα αυτό προκύπτει εύκολα, αν ληφθεί υπ' όψιν ότι σε σχέση με το παγωτό (σ.σ. η εταιρεία στρατηγικά έχει διαχρονικά εστιάσει στα δύο αυτά προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας) το γιαούρτι είναι το πιο δυναμικό εξαγώγιμο προϊόν της. Πιο συγκεκριμένα όμως: H εισηγμένη εταιρεία, που το 2024 είχε κύκλο εργασιών 257 εκατ. ευρώ, εκτιμά -σύμφωνα με δηλώσεις της διοίκησης- ότι ο τζίρος, το 2025, θα φτάσει και θα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(23)
- Άμυνα(44)
- Αστυνομικά(21)
- Εκπαίδευση(222)
- Εργασία(110)
- Θρησκεία(8)
- Κοινωνία(584)
- Νομικά(20)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(707)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.