πριν από  4 ώρες 35 λεπτά

Dikaiologitika.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Όλα όσα αναδεικνύει η νέα έρευνα της Foundever. Η Foundever®, παγκόσμια ηγέτιδα στην Εξυπηρέτηση Πελατών (CX), παρουσιάζει τη νέα της έρευνα, με τίτλο "From touchpoint to transaction: How to use CX to fuel sales & retention". Η νέα έρευνα αποκαλύπτει τον στρατηγικό ρόλο της εξυπηρέτησης πελατών στην αύξηση των πωλήσεων, τη βελτίωση των ποσοστών μετατροπής και τη μακροπρόθεσμη διατήρηση των πελατών μιας επιχείρησης. Στο σημερινό ψηφιακό περιβάλλον, οι πελάτες αλληλοεπιδρούν με τις επιχειρήσεις μέσω πολλαπλών καναλιών, από αιτήματα υποστήριξης και ερωτήσεις για προϊόντα έως σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Κάθε αλληλεπίδραση μπορεί να επηρεάσει άμεσα τη καταναλωτική συμπεριφορά κάθε πελάτη και τη μακροπρόθεσμη αφοσίωση του προς την επωνυμία. Αναγνωρίζοντας αυτή τη μεταστροφή, η Foundever τονίζει ότι η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι πλέον μια λειτουργική αναγκαιότητα, αλλά σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, και με την κατάλληλη...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ελλάδα
    Palo presentation