πριν από  17 ώρες 8 λεπτά

Tovima.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Αν ο κινηματογράφος είναι ένα πεδίο όπου η αλήθεια και η ψευδαίσθηση παίζουν ασταμάτητο τένις, τότε ο Ντάνιελ Ντέι-Λιούις υπήρξε πάντα ο παίκτης που δεν άφηνε την μπάλα να πέσει ποτέ κάτω. Εξαφανιζόταν ο ίδιος για να αναδυθεί μόνο όταν η μπάλα είχε φτάσει σε εκείνο το σημείο που ο θεατής δεν ήξερε αν αυτό που βλέπει είναι τέχνη ή η ζωή του ίδιου του ηθοποιού, ξεγυμνωμένη. Φέτος, επιστρέφει με το Anemone, σε σκηνοθεσία του γιου του, Ρόναν. Οκτώ χρόνια μετά την "απόσυρση" (και η λέξη μπαίνει αναγκαστικά σε εισαγωγικά γιατί ποιος μπορεί στ' αλήθεια να αποσυρθεί από τον εαυτό του;), ξαναβγαίνει στο προσκήνιο. Και το γεγονός αυτό μοιάζει σαν μικρός σεισμός: όχι για το ταμείο αλλά για την ίδια την έννοια του τι σημαίνει "μεγάλος ηθοποιός". Ο όρος είναι περικυκλωμένος από κλισέ κάθε είδους. "Μεγάλος" μπορεί να σημαίνει πολλά: φήμη, βραβεία, έξοχη υποκριτική τεχνική, ολόκληρη μυθολογία γύρω από το πρόσωπο. Ομως, στην περίπτωση του...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ελλάδα
    Palo presentation