Η εταιρεία από τη Χαλκίδα που συνδέει Amazon, Starbucks και H&B
Το 2009, την ώρα που η Ελλάδα έμπαινε στην βαθιά οικονομική κρίση ένας πρώην προπονητής τένις αποφάσισε να κάνει κάτι που, στα χαρτιά, έμοιαζε παράλογο. Να επενδύσει στην παραγωγή ενός ροφήματος που δεν υπήρχε καν ως κατηγορία στην αγορά. Ο Βασίλης Ρουμπής δεν είχε πλάνο. Είχε μόνο μια ιδέα, ένα φυσικό ρόφημα που θύμιζε λεμονάδα, φτιαγμένη στο χέρι. Ξεκίνησε να το ανακατεύει στην κουζίνα του σπιτιού του, όπως λέει ο ίδιος. Το προσέφερε σε φίλους, πελάτες από τη δουλειά του στα φίλτρα νερού, και σύντομα έφτασε σε ένα ζαχαροπλαστείο στη Θεσσαλονίκη. Εκεί, εμφιαλώθηκε το πρώτο μπουκάλι Bfresh. Το 2013, που παιζόταν στα "ζάρια" των Βρυξελλών η παραμονή της χώρας στο Ευρώ, με 1.000 ευρώ μετρητά και έναν πυρήνα 100 πελατών από το HORECA, έστησε τη δική του παραγωγή. "Δεν είχα κεφάλαια. Είχα μόνο τη σεζόν και το ρίσκο", θυμάται. Το προϊόν άρεσε. Πολύ. Μέχρι το 2017, η εταιρεία είχε αγγίξει τα 2 εκατ. ευρώ τζίρο. "Δεν ξέραμε πού να βάλουμε τα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(29)
- Άμυνα(74)
- Αστυνομικά(115)
- Εκπαίδευση(179)
- Εργασία(96)
- Θρησκεία(3)
- Κοινωνία(555)
- Νομικά(8)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(541)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.