πριν από  9 ώρες 14 λεπτά

In.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η νέα "ύφεση" δεν αφορά τις αγορές, αλλά τα συναισθήματα. Οι νέοι ενήλικες, από τους Gen Z μέχρι τους Millennials, φαίνεται πως βιώνουν μια απροσδόκητη κρίση στην ερωτική τους ζωή: δεν ερωτεύονται πια εύκολα, δεν νιώθουν "σπίθες" ούτε καν την παιδική συγκίνηση ενός απλού φλερτ. Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ολοένα περισσότεροι μιλούν για μια crush recession, μια εποχή συναισθηματικής κόπωσης και ερωτικής αδράνειας. Οι περισσότεροι θυμούνται εκείνη την εποχή που απλώς το να δουν το πρόσωπο που τους άρεσε αρκούσε για να νιώσουν "πεταλούδες στο στομάχι" ή να ψάχνουν με το βλέμμα μέσα στο πλήθος για εκείνον ή εκείνη που τους έκανε να καρδιοχτυπούν. Το να έχεις "crush" είναι μια μορφή λαχτάρας: έντονη αλλά, κατά βάση, αθώα και διασκεδαστική. Ωστόσο, όσο μεγαλώνει κανείς, τέτοιες στιγμές γίνονται σπανιότερες. Και για όσους είναι ακόμη μόνοι και αναζητούν σύντροφο, φαίνεται πως υπάρχει πλέον μια... ύφεση στα φλερτ, ένα crush recession, όπως...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ελλάδα
    Palo presentation