Νέο Mazda CX-5: Ευρύχωρο και στο πνεύμα της εποχής (βίντεο)
Newsroom | email: [email protected] Το Mazda CX-5 έφτασε αισίως στην 3η του γενιά, προσφέροντας περισσότερους χώρους και νέα στοιχεία που το καθιστούν πιο ελκυστικό. Που σύντομα αναμένεται να ενσωματωθούν στην υπόλοιπη γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας. Το Mazda CX-5 έχει σημειώσει περισσότερες από 4,7 εκατομμύρια πωλήσεις από το λανσάρισμά του το 2011, οπότε εύκολα καταλαβαίνουμε τη σημασία του για τη Hiroshima. Πλέον έχει μήκος 4.690 mm, πλάτος 1.860 mm και ύψος 1.695 mm, γεγονός που το καθιστά ελαφρώς μεγαλύτερο από το αυτοκίνητο που αντικαθιστά. Και μειώνει τη διαφορά του σε σχέση με το CX-60. Το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει κατά 115 mm και βελτιώνει σημαντικά την ευρυχωρία του αυτοκινήτου, ειδικά στο πίσω μέρος. Όπου προσφέρονται μεγαλύτεροι χώροι για τους ώμους, τα πόδια και τα κεφάλια των επιβατών. Οι πίσω πόρτες έχουν αναδιαμορφωθεί ώστε να μπορούν πλέον να ανοίγουν πιο φαρδιά, για ευκολότερη τοποθέτηση παιδικών καθισμάτων και...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Η Mazda παρουσίασε την καινούργια, τρίτη κατά σειρά γενιά του CX-5, ενός από τα πιο επιτυχημένα SUV της παγκοσμίως, με σημαντικές αναβαθμίσεις σε χώρους, τεχνολογία και χρηστικότητα. Το νέο μοντέλο έχει εξελιχθεί με γνώμονα τον οικογενειακό του χαρακτήρα. Έτσι το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 115 χιλιοστά, φτάνοντας συνολικά τα 2.815 και παρέχοντας σαφώς μεγαλύτερους...
Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης Το Mazda CX-5 είναι το παγκόσμιο best seller της φίρμας και παράλληλα ένας από τους κυριότερους λόγους που η εταιρία πέρυσι κατέγραψε ρεκόρ πωλήσεων. Για το 2026, η Mazda σκοπεύει να διατηρήσει τη δυναμική των πωλήσεων δίνοντας στο πιο δημοφιλές μοντέλο της την πρώτη μεγάλη ανανέωση μετά από σχεδόν μια δεκαετία. Αν και μπορεί να...
Η κατηγορία των μεσαίων SUV είναι γεμάτη ανταγωνισμό, με μοντέλα όπως το Kia Sportage, το Hyundai Tucson και το Nissan Qashqai να κυριαρχούν στην αγορά. Η Mazda, παρότι μπήκε σχετικά αργά στην κατηγορία με το CX-5 το 2017, επιστρέφει δυναμικά το 2026, με μια νέα πρόταση που φιλοδοξεί να κάνει αίσθηση. Η στρατηγική της ιαπωνικής μάρκας, βασίζεται στην ισορροπία...
Από το 2012 οπότε παρουσιάστηκε πρώτη φορά, το CX-5 κέρδισε το κοινό με τη δυναμική εμφάνισή του, το προσεκτικά κατασκευασμένο εσωτερικό και την εξαιρετική οδική συμπεριφορά. Σύντομα, εξελίχθηκε στο best seller αυτοκίνητο της Mazda, έχοντας περισσότερες από 4,5 εκατ. πωλήσεις σε όλο τον κόσμο. Στη νέα γενιά του, το ιαπωνικό SUV ακολουθεί την εξελιγμένη φιλοσοφία...
Εμπνευσμένο από τη Silicon Valley είναι το νέο κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης που άνοιξε η Mazda σε έναν πολυτελή ουρανοξύστη στο κέντρο του Τόκιο, ελπίζοντας ότι οι νέες εγκαταστάσεις σε κορυφαία ακίνητα θα βοηθήσουν την αυτοκινητοβιομηχανία να προσελκύσει τεχνολογικά ταλέντα για να ηγηθεί της στροφής της στο λογισμικό, την τεχνητή νοημοσύνη και τα προηγμένα...
Η Mazda Motor Corp., η οποία εξαρτάται από τις εξαγωγές και προετοιμάζεται για μεγάλο πλήγμα στα κέρδη της φέτος, λόγω των αμερικανικών δασμών, δήλωσε ότι οι επενδύσεις σε τέτοιες εγκαταστάσεις είναι κρίσιμες, παρά την αυστηροποίηση των οικονομικών της. Η Mazda άνοιξε ένα κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης εμπνευσμένο από τη Silicon Valley, σε έναν πολυτελή ουρανοξύστη...
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(27)
- Άμυνα(82)
- Αστυνομικά(92)
- Εκπαίδευση(182)
- Εργασία(108)
- Θρησκεία(2)
- Κοινωνία(512)
- Νομικά(7)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(602)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.