Η μόδα και το εφήμερο
Λίγα πράγματα συνδέονται τόσο στενά με αυτό που συνηθίσαμε να ονομάζουμε νεωτερικότητα, σε όλες τις περιόδους της, από την πρώιμη έως την ύστερη ή ακόμη και τη μετανεωτερικότητα (αν θεωρήσουμε ότι ορίζει διακριτή περίοδο) όσο η μόδα. Είναι κάτι που δεν καταγράφεται με αυτά τα χαρακτηριστικά πριν τις νεωτερικές κοινωνίες και δεν έχει σταματήσει να αποτελεί τμήμα του κοινωνικού τοπίου. Η σύνδεση της μόδας με τη μαζική κατανάλωση, καθώς οι συχνές αλλαγές της μόδας συνεπάγονται και ώθηση προς την αγορά προϊόντων, άρα και την καπιταλιστική συσσώρευση, ιδίως από τη στιγμή η διαφήμιση και συνολικότερα η διαμόρφωση της σφαίρας της δημοσιότητας επιτρέπουν τη μαζική διάχυση των σχετικών παροτρύνσεων, υπογραμμίζουν τις οικονομικές διαστάσεις και καταναγκασμούς που βρίσκονται στο υλικό υπόβαθρο της μόδας. Όμως, δεν απαντούν στις άλλες διαστάσεις της, αυτές που έχουν να κάνουν με τη χρονικότητα των νεωτερικών κοινωνιών, με τον τρόπο που συνδέεται...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(43)
- Άμυνα(26)
- Αστυνομικά(29)
- Εκπαίδευση(178)
- Εργασία(21)
- Θρησκεία(34)
- Κοινωνία(595)
- Νομικά(9)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(424)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.