Η Singapore Airlines συνεργάζεται με την OpenAI για εφαρμογή AI λύσεων
Η Singapore Airlines και η OpenAI συνεργάζονται για την ανάπτυξη και εφαρμογή προηγμένων λύσεων Γενετικής Τεχνητής Νοημοσύνης (GenAI) για την αεροπορική εταιρεία, σηματοδοτώντας την πρώτη συνεργασία αυτού του είδους μεταξύ της OpenAI και ενός μεγάλου αερομεταφορέα. Η τεχνολογία GenAI θα αξιοποιηθεί για την ερμηνεία κειμένου, ήχου, διαγραμμάτων και βίντεο, ενισχύοντας τις δυνατότητες εξυπηρέτησης πελατών της SingaporeAirlines και εξορθολογίζοντας κρίσιμες επιχειρησιακές διαδικασίες. Στόχος είναι η βελτίωση της επιχειρηματικής αποδοτικότητας και η ενίσχυση της παραγωγικότητας του προσωπικού. Η πρώτη φάση της συνεργασίας επικεντρώνεται στη βελτίωση του υπάρχοντος εικονικού βοηθού της εταιρείας, ο οποίος ήδη λειτουργεί με τεχνητή νοημοσύνη και είναι διαθέσιμος μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της Singapore Airlines. Στόχος είναι η δημιουργία μιας απρόσκοπτης και διαισθητικής εμπειρίας για τους πελάτες κατά το σχεδιασμό, την κράτηση και τη...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Η πρώτη φάση της συνεργασίας επικεντρώνεται στη βελτίωση του υπάρχοντος εικονικού βοηθού της εταιρείας Η Singapore Airlines και η OpenAI συνεργάζονται για την ανάπτυξη και εφαρμογή προηγμένων λύσεων Γενετικής Τεχνητής Νοημοσύνης (GenAI) για την αεροπορική εταιρεία, σηματοδοτώντας την πρώτη συνεργασία αυτού του είδους μεταξύ της OpenAI και ενός μεγάλου αερομεταφορέα.
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(13)
- Άμυνα(61)
- Αστυνομικά(84)
- Εκπαίδευση(175)
- Εργασία(81)
- Θρησκεία(2)
- Κοινωνία(519)
- Νομικά(6)
- Ομογένεια(2)
- Πολιτική(471)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.