πριν από  8 ώρες 49 λεπτά

Euro2day.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Το σήμα της διεθνούς αλυσίδας σούπερ μάρκετ SPAR International επανήλθε πριν από λίγα εικοσιτετράωρα στην ελληνική αγορά με νέα στρατηγική, νέο συνεργάτη και πιο ρεαλιστικές προσδοκίες. Έχοντας αποτύχει στις προηγούμενες προσπάθειες ανασυγκρότησης του brand στη χώρα, οι Ολλανδοί δείχνουν αυτή τη φορά να μαθαίνουν από τα λάθη του παρελθόντος. Κλειδί για το comeback της SPAR αποτελεί η στρατηγική συμφωνία με τον όμιλο Βερούκα, ιδιοκτήτη της αλυσίδας Bazaar. Η νέα φάση ανάπτυξης του σήματος SPAR στην Ελληνική αγορά ξεκίνησε επίσημα τη Μεγάλη Εβδομάδα, με τη λειτουργία του πρώτου εταιρικού καταστήματος στην Αθήνα, σε κεντρικό σημείο, κοντά στις Στήλες του Ολυμπίου Διός. Παράλληλα, στα σκαριά είναι η υλοποίηση έξι συνεργασιών στην Κρήτη και τριών στην Κω μέσω franchising. Η ομάδα ανάπτυξης εξετάζει ήδη νέα αιτήματα συνεργασίας, με στρατηγικό στόχο, ρεαλιστικά, όπως λένε, την παρουσία της Spar στη νησιωτική χώρα με έμφαση στις Κυκλάδες και...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ελλάδα
    Palo presentation