πριν από  4 ώρες 46 λεπτά

Lifo.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Το YouTube θα αρχίσει να προβάλλει διαφημίσεις αμέσως μετά τις "κορυφαίες" στιγμές των βίντεό του. Πρόκειται για μια ακόμη λειτουργία από μια σειρά νέων εργαλείων της εταιρείας, τα οποία υποστηρίζονται από την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI). Η πλατφόρμα θα χρησιμοποιεί την εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης Gemini της Google για να εντοπίζει στα βίντεο τα σημεία "όπου το κοινό είναι περισσότερο αφοσιωμένο" και να επιτρέπει στις εταιρείες να τοποθετούν τις διαφημίσεις τους ακριβώς στο σημείο αυτό, όπως εξηγεί η εταιρεία σε σχετική ανάρτησή της. Το YouTube έδωσε ένα παράδειγμα: Ένα βίντεο με πρόταση γάμου στην κορυφή ενός χιονισμένου βουνού θα μπορούσε να διακοπεί στρατηγικά με μια διαφήμιση αμέσως μετά τη στιγμή που ο γαμπρός κάνει την πρόταση. Το νέο αυτό εργαλείο ονομάζεται "Peak Points", όπως ανακοίνωσε το YouTube σε εκδήλωση για τον εορτασμό των 20 χρόνων του την Τετάρτη. Τα διαφημιστικά έσοδα της εταιρείας έφτασαν σχεδόν τα 8 δισεκατομμύρια...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ελλάδα
      Palo presentation