Η τηλεόραση χάνει έδαφος στους νέους - τα κοινωνικά δίκτυα κυριαρχούν
Παρά το ότι η τηλεόραση παραμένει η κύρια πηγή ενημέρωσης για κοινωνικά και πολιτικά θέματα, οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης καταγράφουν εντυπωσιακή άνοδο και επιρροή ιδιαίτερα στις νεότερες ηλικίες. Στην Ελλάδα, οι πιο δημοφιλείς πηγές ενημέρωσης είναι τα κοινωνικά δίκτυα (56%, έναντι 40% του ευρωπαϊκού μέσου όρου), ακολουθούμενα από την τηλεόραση (54% έναντι 71% στην Ευρώπη), τις μηχανές αναζήτησης (49% έναντι 40%), τις πλατφόρμες βίντεο (41% έναντι 26%), τους φίλους και την οικογένεια (39% έναντι 40%) και τις έντυπες ή διαδικτυακές εκδόσεις μέσων (34% έναντι 41%). Η χρήση των κοινωνικών δικτύων είναι κυρίαρχη στις ηλικίες 15-24 ετών (65%) και 25-39 (57%), ενώ η τηλεόραση παραμένει η πιο δημοφιλής επιλογή στην ομάδα 40-54 ετών με 62%. Ενδιαφέρον προκαλεί το γεγονός ότι τα κοινωνικά δίκτυα έχουν σημαντική απήχηση και στους άνω των 55 ετών, με ποσοστό 62%. Όσον αφορά τη συχνότητα ενημέρωσης μέσω των παραδοσιακών μέσων, το 30%...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(25)
- Άμυνα(30)
- Αστυνομικά(24)
- Εκπαίδευση(176)
- Εργασία(38)
- Θρησκεία(12)
- Κοινωνία(604)
- Νομικά(20)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(538)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.