Αύξηση της αξίας των πωλήσεων το β' εξάμηνο του 2023 (+3,2%) σε σχέση με το αντίστοιχο του 2022, αλλά και συνολικά το 2023 (+2,3%) αναμένουν τα στελέχη λιανεμπορίου και βιομηχανίας FMCG, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ). Επίσης, αναμένουν μείωση του όγκου πωλήσεων το β' εξάμηνο του 2023 (-1,1%) σε...
Follow @sofokleous10 Αύξηση της αξίας των πωλήσεων το β' εξάμηνο του 2023 (+3,2%) σε σχέση με το αντίστοιχο του 2022, αλλά και συνολικά το 2023 (+2,3%) αναμένουν τα στελέχη λιανεμπορίου και βιομηχανίας FMCG, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ). Επίσης, αναμένουν μείωση του όγκου πωλήσεων το β' εξάμηνο...
Αύξηση της αξίας των πωλήσεων κατά 3,2% στο δεύτερο εξάμηνο του 2023 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2022, αλλά και συνολικά το 2023 (+2,3%) αναμένουν τα στελέχη λιανεμπορίου και βιομηχανίας FMCG, όπως αυτό προκύπτει από την έρευνα που έγινε από το ΙΕΛΚΑ. Παράλληλα εκτιμούν ότι θα μειωθεί ο όγκος των πωλήσεων στο δεύτερο εξάμηνο του 2023 (-1,1%) σε σχέση με το...
Αύξηση της αξίας των πωλήσεων το β' εξάμηνο του 2023 (+3,2%) σε σχέση με το αντίστοιχο του 2022, αλλά και συνολικά το 2023 (+2,3%) αναμένουν τα στελέχη λιανεμπορίου και βιομηχανίας FMCG, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ). Επίσης, αναμένουν μείωση του όγκου πωλήσεων το β' εξάμηνο του 2023 (-1,1%) σε...
Αύξηση της αξίας των πωλήσεων του όγκου πωλήσεων το β' εξάμηνο του 2023 αναμένουν τα στελέχη λιανεμπορίου και βιομηχανίας FMCG, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ). Ειδικότερα αναμένουν αύξηση της αξίας των πωλήσεων κατά 3,2% σε σχέση με το αντίστοιχο του 2022, αλλά και συνολικά το 2023 (+2,3%) και...
Αύξηση της αξίας των πωλήσεων το β' εξάμηνο του 2023 (+3,2%) σε σχέση με το αντίστοιχο του 2022, αλλά και συνολικά το 2023 (+2,3%) αναμένουν τα στελέχη λιανεμπορίου και βιομηχανίας FMCG, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ). Επίσης, αναμένουν μείωση του όγκου πωλήσεων το β' εξάμηνο του 2023 (-1,1%) σε...
Αυτή είναι η πρόβλεψη των στελεχών λιανεμπορίου και βιομηχανίας FMCG Αύξηση της αξίας των πωλήσεων το β' εξάμηνο του 2023 (+3,2%) σε σχέση με το αντίστοιχο του 2022, αλλά και συνολικά το 2023 (+2,3%) αναμένουν τα στελέχη λιανεμπορίου και βιομηχανίας FMCG, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ). Επίσης...
Αύξηση της αξίας των πωλήσεων το β' εξάμηνο του 2023 (+3,2%) σε σχέση με το αντίστοιχο του 2022, αλλά και συνολικά το 2023 (+2,3%) αναμένουν τα στελέχη λιανεμπορίου και βιομηχανίας FMCG, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών Αύξηση της αξίας των πωλήσεων το β' εξάμηνο του 2023 (+3,2%) σε σχέση με το αντίστοιχο...
Αύξηση της αξίας των πωλήσεων το β' εξάμηνο του 2023 (+3,2%) σε σχέση με το αντίστοιχο του 2022, αλλά και συνολικά το 2023 (+2,3%) αναμένουν τα στελέχη λιανεμπορίου και βιομηχανίας FMCG, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ). Επίσης, αναμένουν μείωση του όγκου πωλήσεων το β' εξάμηνο του 2023 (-1,1%) σε...
Αύξηση της αξίας των πωλήσεων το β' εξάμηνο του 2023 (+3,2%) σε σχέση με το αντίστοιχο του 2022, αλλά και συνολικά το 2023 (+2,3%) αναμένουν τα στελέχη λιανεμπορίου και βιομηχανίας FMCG, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ). Επίσης, αναμένουν μείωση του όγκου πωλήσεων το β' εξάμηνο του 2023 (-1,1%) σε...
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(12)
- Άμυνα(48)
- Αστυνομικά(58)
- Εκπαίδευση(106)
- Εργασία(17)
- Θρησκεία(7)
- Κοινωνία(611)
- Νομικά(2)
- Ομογένεια(2)
- Πολιτική(663)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.