ΚΟΣΜΟΣ
Τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης της JPMorgan Chase βοήθησαν την τράπεζα να ενισχύσει τις πωλήσεις σε εύπορους πελάτες και να διαχειριστεί μεγάλο όγκο αιτημάτων από ανήσυχους επενδυτές - ακόμη και κατά τη διάρκεια των έντονων αναταράξεων στις αγορές τον Απρίλιο, όπως δήλωσε η Mary Erdoes, επικεφαλής του τομέα asset & wealth management της τράπεζας. Η μεγαλύτερη τράπεζα των ΗΠΑ, όπως και άλλοι μεγάλοι χρηματοοικονομικοί όμιλοι, επιταχύνει τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης. Η Goldman Sachs μάλιστα λανσάρει ένα εργαλείο ΑΙ για τους τραπεζίτες και διαχειριστές κεφαλαίων της, ενώ η Morgan Stanley έχει αναπτύξει chatbot για τους χρηματοοικονομικούς της συμβούλους σε συνεργασία με την OpenAI.Ανταπόκριση σε συνθήκες κρίσης Τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης της JPMorgan ενίσχυσαν θεαματικά την ταχύτητα με την οποία οι τραπεζίτες παρείχαν επενδυτική έρευνα και συμβουλές στους πελάτες τους, ειδικά την περίοδο που οι ανακοινώσεις για δασμούς από τον...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(14)
- Άμυνα(44)
- Αστυνομικά(79)
- Εκπαίδευση(116)
- Εργασία(82)
- Θρησκεία(1)
- Κοινωνία(368)
- Νομικά(1)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(428)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.