πριν από  1 Χρόνο 10 Μήνες

Typosthes.gr

O ένας στους δύο αγοράζει πλέον μόνο τα απαραίτητα, έναντι 43% πέρυσι Περικοπές σε προϊόντα που δεν είναι πρώτης ανάγκης, όπως τα καλλυντικά αλλά και τα είδη μόδας, κάνουν οι Έλληνες καταναλωτές, που έχουν μπει σε μια διαδικασία αυτοπεριορισμού λόγω της ραγδαίας αύξησης των τιμών τους τελευταίους μήνες. Η μείωση των δαπανών έχει αντίκτυπο και στις επιχειρήσεις, όπως...

πριν από  1 Χρόνο 10 Μήνες

Cretalive.gr

Περικοπές σε προϊόντα που δεν είναι πρώτης ανάγκης κάνουν οι Έλληνες. Περικοπές σε προϊόντα που δεν είναι πρώτης ανάγκης, όπως τα καλλυντικά αλλά και τα είδη μόδας, κάνουν οι Ελληνες καταναλωτές, που έχουν μπει σε μια διαδικασία αυτοπεριορισμού λόγω της ραγδαίας αύξησης των τιμών τους τελευταίους μήνες. Η μείωση των δαπανών έχει αντίκτυπο και στις επιχειρήσεις, όπως...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

Από την ενότητα: Ελλάδα
Palo presentation