O ένας στους δύο αγοράζει πλέον μόνο τα απαραίτητα, έναντι 43% πέρυσι Περικοπές σε προϊόντα που δεν είναι πρώτης ανάγκης, όπως τα καλλυντικά αλλά και τα είδη μόδας, κάνουν οι Έλληνες καταναλωτές, που έχουν μπει σε μια διαδικασία αυτοπεριορισμού λόγω της ραγδαίας αύξησης των τιμών τους τελευταίους μήνες. Η μείωση των δαπανών έχει αντίκτυπο και στις επιχειρήσεις, όπως...
Περικοπές σε προϊόντα που δεν είναι πρώτης ανάγκης κάνουν οι Έλληνες. Περικοπές σε προϊόντα που δεν είναι πρώτης ανάγκης, όπως τα καλλυντικά αλλά και τα είδη μόδας, κάνουν οι Ελληνες καταναλωτές, που έχουν μπει σε μια διαδικασία αυτοπεριορισμού λόγω της ραγδαίας αύξησης των τιμών τους τελευταίους μήνες. Η μείωση των δαπανών έχει αντίκτυπο και στις επιχειρήσεις, όπως...
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(31)
- Άμυνα(65)
- Αστυνομικά(71)
- Εκπαίδευση(96)
- Εργασία(9)
- Θρησκεία(110)
- Κοινωνία(749)
- Νομικά(10)
- Ομογένεια(2)
- Πολιτική(1230)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.