Κυκλοφοριακό και Θεσσαλονίκη
Του Νίκου Φωτόπουλου Η Θεσσαλονίκη, όπου κάθε χρόνο κυκλοφορούν σχεδόν 30.000 καινούργια αυτοκίνητα, δεν είναι πια μια πόλη που έχει απλώς κυκλοφοριακό πρόβλημα. Εξελίσσεται σε μια μεγαλούπολη που... πνίγεται στους ίδιους της τους δρόμους. Πεζοδρόμια κατειλημμένα από λαμαρίνες με ρόδες, ράμπες ΑμεΑ θαμμένες κάτω από προφυλακτήρες, θρασύτατα διπλοπαρκαρισμένα ΙΧ στις κεντρικότερες λεωφόρους, αυτοκίνητα στοιβαγμένα σε κάθε γωνιά... Η "συμπρωτεύουσα", όπως έχουμε συνηθίσει να μας λένε με συμπάθεια Αθηναίοι παράγοντες, μετά από 30 χρόνια αναμονής απέκτησε ένα περιορισμένο μετρό που ξεκίνησε να λειτουργεί, αλλά ακόμα δεν έχει κερδίσει την καρδιά - ή τη συνήθεια - των κατοίκων. Εν αναμονή για τα νέα πάρκινγκ Αναζητώντας λύσεις ανάγκης, μέσα σε αυτό το ασφυκτικό τοπίο, ο δήμος Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με ιδιώτη, σχεδιάζει να στήσει "πάρκινγκ-κουτιά" με μηχανικούς ανελκυστήρες, εκμεταλλευόμενος περίπου 30 δικά του οικόπεδα, των οποίων η...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(14)
- Άμυνα(68)
- Αστυνομικά(98)
- Εκπαίδευση(150)
- Εργασία(110)
- Θρησκεία(4)
- Κοινωνία(512)
- Νομικά(8)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(481)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.