Λαχανόκηποι στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά από το ερχόμενο σχολικό έτος
Σπόροι, παρτέρια, ποτιστήρια, γαλότσες, χώμα στα χέρια, παρατήρηση, συνεργασία. Σε μία νέα πραγματικότητα, που στην καθημερινότητα κυριαρχούν οι οθόνες, την επαυξημένη πραγματικότητα και η τεχνητή νοημοσύνη, το σχολείο καλείται να αναπτύξει όχι μόνο τη βιωματική μάθηση, αλλά και να διδάξει την αξία της βιώσιμης ανάπτυξης. Μία νέα εκπαιδευτική πρωτοβουλία του υπουργείου Παιδείας, φέρνει από την ερχόμενη σχολική χρονιά (2025-26) λαχανόκηπους στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά σχολεία, εντάσσοντας τη βιωματική μάθηση για το περιβάλλον στην καρδιά της εκπαιδευτικής καθημερινότητας. Πρόκειται για το πρόγραμμα "Λαχανόκηποι στα σχολεία: με κριτική σκέψη και όραμα συνεργαζόμαστε, χαιρόμαστε, δημιουργούμε", που "παντρεύει" τη βιώσιμη ανάπτυξη με την παιδαγωγική πράξη. "Στόχος μας είναι το σχολείο να γίνει ένας ζωντανός χώρος μάθησης για την αειφορία, όχι μόνο μέσα από τα βιβλία, αλλά και στην πράξη", επεσήμανε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Υπουργός Παιδείας...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Στο πλαίσιο της προετοιμασίας των μαθητών και μαθητριών να καταστούν ενεργοί πολίτες οι οποίοι θα συμβάλουν στην επίτευξη των στόχων της Βιώσιμης Ανάπτυξης το υπουργείο Παιδείας εισάγει τη σχολική χρονιά 2025-26 στα νηπιαγωγεία και στα δημοτικά σχολεία ένα νέο μάθημα - πρόγραμμα που σχετίζεται με τη βιωματική εκπαίδευση και την αειφορία. Με έμφαση στην...
Σπόροι, παρτέρια, ποτιστήρια, γαλότσες, χώμα στα χέρια, παρατήρηση, συνεργασία. Σε μία νέα πραγματικότητα, που στην καθημερινότητα κυριαρχούν οι οθόνες, τη επαυξημένη πραγματικότητα και η τεχνητή νοημοσύνη, το σχολείο καλείται να αναπτύξει όχι μόνο τη βιωματική μάθηση, αλλά και να διδάξει την αξία της βιώσιμης ανάπτυξης. Μία νέα εκπαιδευτική πρωτοβουλία του...
Σπόροι, παρτέρια, ποτιστήρια, γαλότσες, χώμα στα χέρια, παρατήρηση, συνεργασία. Σε μία νέα πραγματικότητα, που στην καθημερινότητα κυριαρχούν οι οθόνες, τη επαυξημένη πραγματικότητα και η τεχνητή νοημοσύνη, το σχολείο καλείται να αναπτύξει όχι μόνο τη βιωματική μάθηση, αλλά και να διδάξει την αξία της βιώσιμης ανάπτυξης. Μία νέα εκπαιδευτική πρωτοβουλία του...
Στο πλαίσιο της προετοιμασίας των μαθητών και μαθητριών να καταστούν ενεργοί πολίτες οι οποίοι θα συμβάλουν στην επίτευξη των στόχων της Βιώσιμης Ανάπτυξης το υπουργείο Παιδείας εισάγει τη σχολική χρονιά 2025-26 στα νηπιαγωγεία και στα δημοτικά σχολεία ένα νέο μάθημα - πρόγραμμα που σχετίζεται με τη βιωματική εκπαίδευση και την αειφορία. Με έμφαση στην...
Στο πλαίσιο της προετοιμασίας των μαθητών να καταστούν ενεργοί πολίτες οι οποίοι θα συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων της Βιώσιμης Ανάπτυξης το υπουργείο Παιδείας εισάγει τη σχολική χρονιά 2025-26 στα νηπιαγωγεία και στα δημοτικά σχολεία ένα νέο μάθημα - πρόγραμμα που σχετίζεται με τη βιωματική εκπαίδευση και την αειφορία. Με έμφαση στην περιβαλλοντική...
Στο πλαίσιο της προετοιμασίας των μαθητών να καταστούν ενεργοί πολίτες οι οποίοι θα συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων της Βιώσιμης Ανάπτυξης το υπουργείο Παιδείας εισάγει τη σχολική χρονιά 2025-26 στα νηπιαγωγεία και στα δημοτικά σχολεία ένα νέο μάθημα - πρόγραμμα που σχετίζεται με τη βιωματική εκπαίδευση και την αειφορία. Με έμφαση στην περιβαλλοντική...
Λαχανόκηποι στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά από τη νέα σχολική χρονιά 09 Ιούν. 2025 11:43 Πελοπόννησος Newsroom Μία καινοτόμα εκπαιδευτική πρωτοβουλία θέτει σε εφαρμογή το Υπουργείο Παιδείας από το σχολικό έτος 2025-26, εισάγοντας λαχανόκηπους σε νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία σε ολόκληρη τη χώρα. Στόχος είναι η ενίσχυση της βιωματικής μάθησης και η καλλιέργεια...
Ενημερώθηκε: 09/06/25 - 10:23 Σπόροι, παρτέρια, ποτιστήρια, γαλότσες, χώμα στα χέρια, παρατήρηση, συνεργασία. Σε μία νέα πραγματικότητα, που στην καθημερινότητα κυριαρχούν οι οθόνες, τη επαυξημένη πραγματικότητα και η τεχνητή νοημοσύνη, το σχολείο καλείται να αναπτύξει όχι μόνο τη βιωματική μάθηση, αλλά και να διδάξει την αξία της βιώσιμης ανάπτυξης. Μία νέα...
Σπόροι, παρτέρια, ποτιστήρια, γαλότσες, χώμα στα χέρια, παρατήρηση, συνεργασία. Σε μία νέα πραγματικότητα, που στην καθημερινότητα κυριαρχούν οι οθόνες, τη επαυξημένη πραγματικότητα και η τεχνητή νοημοσύνη, το σχολείο καλείται να αναπτύξει όχι μόνο τη βιωματική μάθηση, αλλά και να διδάξει την αξία της βιώσιμης ανάπτυξης. Μία νέα εκπαιδευτική πρωτοβουλία του...
Σπόροι, παρτέρια, ποτιστήρια, γαλότσες, χώμα στα χέρια, παρατήρηση, συνεργασία. Σε μία νέα πραγματικότητα, που στην καθημερινότητα κυριαρχούν οι οθόνες, την επαυξημένη πραγματικότητα και η τεχνητή νοημοσύνη, το σχολείο καλείται να αναπτύξει όχι μόνο τη βιωματική μάθηση, αλλά και να διδάξει την αξία της βιώσιμης ανάπτυξης. Μία νέα εκπαιδευτική πρωτοβουλία του...
Σπόροι, παρτέρια, ποτιστήρια, γαλότσες, χώμα στα χέρια, παρατήρηση, συνεργασία. Σε μία νέα πραγματικότητα, που στην καθημερινότητα κυριαρχούν οι οθόνες, τη επαυξημένη πραγματικότητα και η τεχνητή νοημοσύνη, το σχολείο καλείται να αναπτύξει όχι μόνο τη βιωματική μάθηση, αλλά και να διδάξει την αξία της βιώσιμης ανάπτυξης. Μία νέα εκπαιδευτική πρωτοβουλία του...
Σκοπός του προγράμματος είναι, μέσα από την πρακτική ενασχόληση με τον λαχανόκηπο, οι μαθητές και οι μαθήτριες να αποκτήσουν δεξιότητες ζωής, να μαθαίνουν να συνεργάζονται, να φροντίζουν, να παρατηρούν Σπόροι, παρτέρια, ποτιστήρια, γαλότσες, χώμα στα χέρια, παρατήρηση, συνεργασία. Σε μία νέα πραγματικότητα, που στην καθημερινότητα κυριαρχούν οι οθόνες, τη επαυξημένη...
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(23)
- Άμυνα(57)
- Αστυνομικά(92)
- Εκπαίδευση(88)
- Εργασία(73)
- Θρησκεία(5)
- Κοινωνία(435)
- Νομικά(1)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(212)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.