Το νέο πράσινο μάθημα που μπαίνει σε Νηπιαγωγεία και Δημοτικά τον Σεπτέμβρη
Οι Λαχανόκηποι εισάγουν τη βιωματική μάθηση μέσα από ένα εναλλακτικό σχολικό μάθημα. Ένα νέο διαδραστικό μάθημα εντάσσεται από τον προσεχή Σεπτέμβριο στο ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθητών Νηπιαγωγείων και Δημοτικών. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό του Υπουργείου Παιδείας, οι σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας θα υποδεχθούν μια νέα εκπαιδευτική δράση με τη μορφή λαχανόκηπων, που φέρνει το φυσικό περιβάλλον μέσα στην καθημερινή σχολική ζωή. Το πρόγραμμα "Λαχανόκηποι στα σχολεία: με κριτική σκέψη και όραμα συνεργαζόμαστε, χαιρόμαστε, δημιουργούμε" έχει ως στόχο να μετατρέψει τον σχολικό κήπο σε ζωντανό εργαστήριο μάθησης. Μέσα από την πρακτική ενασχόληση με τη γη, τα παιδιά θα μάθουν όχι μόνο να φροντίζουν τα φυτά, αλλά και να καλλιεργούν αξίες όπως η αλληλεγγύη, η υπευθυνότητα και η οικολογική συνείδηση. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Σε ανακαινισμένα σχολεία οι μαθητές το Σεπτέμβριο - Οι 426 σχολικές μονάδες που ξεκινά το "Μαριέττα Γιαννάκου"Παιδεία...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Στο πλαίσιο της προετοιμασίας των μαθητών και μαθητριών να καταστούν ενεργοί πολίτες οι οποίοι θα συμβάλουν στην επίτευξη των στόχων της Βιώσιμης Ανάπτυξης το υπουργείο Παιδείας εισάγει τη σχολική χρονιά 2025-26 στα νηπιαγωγεία και στα δημοτικά σχολεία ένα νέο μάθημα - πρόγραμμα που σχετίζεται με τη βιωματική εκπαίδευση και την αειφορία. Με έμφαση στην...
Σπόροι, παρτέρια, ποτιστήρια, γαλότσες, χώμα στα χέρια, παρατήρηση, συνεργασία. Σε μία νέα πραγματικότητα, που στην καθημερινότητα κυριαρχούν οι οθόνες, την επαυξημένη πραγματικότητα και η τεχνητή νοημοσύνη, το σχολείο καλείται να αναπτύξει όχι μόνο τη βιωματική μάθηση, αλλά και να διδάξει την αξία της βιώσιμης ανάπτυξης. Μία νέα εκπαιδευτική πρωτοβουλία του...
Σπόροι, παρτέρια, ποτιστήρια, γαλότσες, χώμα στα χέρια, παρατήρηση, συνεργασία. Σε μία νέα πραγματικότητα, που στην καθημερινότητα κυριαρχούν οι οθόνες, τη επαυξημένη πραγματικότητα και η τεχνητή νοημοσύνη, το σχολείο καλείται να αναπτύξει όχι μόνο τη βιωματική μάθηση, αλλά και να διδάξει την αξία της βιώσιμης ανάπτυξης. Μία νέα εκπαιδευτική πρωτοβουλία του...
Σπόροι, παρτέρια, ποτιστήρια, γαλότσες, χώμα στα χέρια, παρατήρηση, συνεργασία. Σε μία νέα πραγματικότητα, που στην καθημερινότητα κυριαρχούν οι οθόνες, τη επαυξημένη πραγματικότητα και η τεχνητή νοημοσύνη, το σχολείο καλείται να αναπτύξει όχι μόνο τη βιωματική μάθηση, αλλά και να διδάξει την αξία της βιώσιμης ανάπτυξης. Μία νέα εκπαιδευτική πρωτοβουλία του...
Στο πλαίσιο της προετοιμασίας των μαθητών και μαθητριών να καταστούν ενεργοί πολίτες οι οποίοι θα συμβάλουν στην επίτευξη των στόχων της Βιώσιμης Ανάπτυξης το υπουργείο Παιδείας εισάγει τη σχολική χρονιά 2025-26 στα νηπιαγωγεία και στα δημοτικά σχολεία ένα νέο μάθημα - πρόγραμμα που σχετίζεται με τη βιωματική εκπαίδευση και την αειφορία. Με έμφαση στην...
Στο πλαίσιο της προετοιμασίας των μαθητών να καταστούν ενεργοί πολίτες οι οποίοι θα συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων της Βιώσιμης Ανάπτυξης το υπουργείο Παιδείας εισάγει τη σχολική χρονιά 2025-26 στα νηπιαγωγεία και στα δημοτικά σχολεία ένα νέο μάθημα - πρόγραμμα που σχετίζεται με τη βιωματική εκπαίδευση και την αειφορία. Με έμφαση στην περιβαλλοντική...
Στο πλαίσιο της προετοιμασίας των μαθητών να καταστούν ενεργοί πολίτες οι οποίοι θα συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων της Βιώσιμης Ανάπτυξης το υπουργείο Παιδείας εισάγει τη σχολική χρονιά 2025-26 στα νηπιαγωγεία και στα δημοτικά σχολεία ένα νέο μάθημα - πρόγραμμα που σχετίζεται με τη βιωματική εκπαίδευση και την αειφορία. Με έμφαση στην περιβαλλοντική...
Λαχανόκηποι στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά από τη νέα σχολική χρονιά 09 Ιούν. 2025 11:43 Πελοπόννησος Newsroom Μία καινοτόμα εκπαιδευτική πρωτοβουλία θέτει σε εφαρμογή το Υπουργείο Παιδείας από το σχολικό έτος 2025-26, εισάγοντας λαχανόκηπους σε νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία σε ολόκληρη τη χώρα. Στόχος είναι η ενίσχυση της βιωματικής μάθησης και η καλλιέργεια...
Ενημερώθηκε: 09/06/25 - 10:23 Σπόροι, παρτέρια, ποτιστήρια, γαλότσες, χώμα στα χέρια, παρατήρηση, συνεργασία. Σε μία νέα πραγματικότητα, που στην καθημερινότητα κυριαρχούν οι οθόνες, τη επαυξημένη πραγματικότητα και η τεχνητή νοημοσύνη, το σχολείο καλείται να αναπτύξει όχι μόνο τη βιωματική μάθηση, αλλά και να διδάξει την αξία της βιώσιμης ανάπτυξης. Μία νέα...
Σπόροι, παρτέρια, ποτιστήρια, γαλότσες, χώμα στα χέρια, παρατήρηση, συνεργασία. Σε μία νέα πραγματικότητα, που στην καθημερινότητα κυριαρχούν οι οθόνες, τη επαυξημένη πραγματικότητα και η τεχνητή νοημοσύνη, το σχολείο καλείται να αναπτύξει όχι μόνο τη βιωματική μάθηση, αλλά και να διδάξει την αξία της βιώσιμης ανάπτυξης. Μία νέα εκπαιδευτική πρωτοβουλία του...
Σπόροι, παρτέρια, ποτιστήρια, γαλότσες, χώμα στα χέρια, παρατήρηση, συνεργασία. Σε μία νέα πραγματικότητα, που στην καθημερινότητα κυριαρχούν οι οθόνες, την επαυξημένη πραγματικότητα και η τεχνητή νοημοσύνη, το σχολείο καλείται να αναπτύξει όχι μόνο τη βιωματική μάθηση, αλλά και να διδάξει την αξία της βιώσιμης ανάπτυξης. Μία νέα εκπαιδευτική πρωτοβουλία του...
Σπόροι, παρτέρια, ποτιστήρια, γαλότσες, χώμα στα χέρια, παρατήρηση, συνεργασία. Σε μία νέα πραγματικότητα, που στην καθημερινότητα κυριαρχούν οι οθόνες, τη επαυξημένη πραγματικότητα και η τεχνητή νοημοσύνη, το σχολείο καλείται να αναπτύξει όχι μόνο τη βιωματική μάθηση, αλλά και να διδάξει την αξία της βιώσιμης ανάπτυξης. Μία νέα εκπαιδευτική πρωτοβουλία του...
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(24)
- Άμυνα(60)
- Αστυνομικά(91)
- Εκπαίδευση(114)
- Εργασία(75)
- Θρησκεία(7)
- Κοινωνία(449)
- Νομικά(5)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(328)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.