Λιανεμπόριο: Τα "ελλιποβαρή" προϊόντα και το παράδειγμα της Γαλλίας - Η εισήγηση Θεοδωρικάκου
Μετά από τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία, το Φεβρουάριο του 2022, προκλήθηκε μεγάλη αναστάτωση σ΄ όλες τις ευρωπαϊκές αγορές. Η βιομηχανία και το λιανεμπόριο, βρέθηκαν σε εξαιρετικά δύσκολη θέση. Όμως η περίπτωση της Γαλλίας ξεχώρισε. Εκεί ο "ηγεμόνας" του γαλλικού λιανεμπορίου, η Carrefour, επιχείρησε να επιβάλλει τους δικούς της κανόνες στις σχέσεις της με τους προμηθευτές της. Οι συγκρούσεις μεταξύ του "γίγαντα" του γαλλικού λιανεμπορίου και των προμηθευτών της, δεν περιορίστηκαν μόνο στη διάρκεια του 2022, αλλά συνεχίστηκαν και στα επόμενα χρόνια. Μία από τις προσπάθειες "διασυρμού" των προμηθευτών της, ήταν η αναγραφή με συγκεκριμένο "ταμπελάκι" στα ράφια των καταστημάτων της, που αφορούσε στα προϊόντα, οι βιομηχανίες των οποίων είχαν μειώσει το βάρος τους, αλλά άφησαν αμετάβλητη την τιμή τους. Ετσι ενημερώνονταν οι καταναλωτές για την εμπορική πρακτική συγκεκριμένων βιομηχανιών. Ότι δηλαδή είχαν προκαλέσει μία έμμεση ανατίμηση!
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Μετά από τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία, το Φεβρουάριο του 2022, προκλήθηκε μεγάλη αναστάτωση σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές. Η βιομηχανία και το λιανεμπόριο, βρέθηκαν σε εξαιρετικά δύσκολη θέση. Η εισήγηση του Θεοδωρικάκου για τη σήμανση στα προϊόντα μειωμένου βάρους εγκρίθηκε την Τετάρτη από το υπουργικό Όμως η περίπτωση της Γαλλίας ξεχώρισε. Εκεί ο "ηγεμόνας" του...
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(37)
- Άμυνα(57)
- Αστυνομικά(88)
- Εκπαίδευση(193)
- Εργασία(107)
- Θρησκεία(4)
- Κοινωνία(496)
- Νομικά(9)
- Ομογένεια(4)
- Πολιτική(583)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.