πριν από  2 ημέρες 2 ώρες

In.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Μια νέα μεγάλη μελέτη της Ampere Analysis ανατρέπει τα στερεότυπα για το ποιος "κυριαρχεί" στα κάθετα βίντεο μικρής διάρκειας (microdramas). Αν και το TikTok θεωρείται το απόλυτο σπίτι του vertical video, το YouTube εμφανίζεται ως ο πραγματικός πρωταγωνιστής: σχεδόν οι μισοί (44%) από όσους παρακολουθούν microdramas τα βλέπουν στο YouTube. Το TikTok ακολουθεί με 38%, όμως η τεράστια βάση χρηστών του YouTube το καθιστά αξεπέραστο. Τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με τη Nielsen, το YouTube αντιστοιχούσε στο 12,6% της συνολικής θέασης "TV", αφήνοντας πίσω του το Netflix (8,3%) και όλες τις υπόλοιπες πλατφόρμες που δεν ξεπέρασαν ούτε το 5%. Συνολικά, YouTube και TikTok συγκεντρώνουν το 82% της θέασης microdramas στα social media. Στο υπόλοιπο ποσοστό μοιράζονται Instagram, X (πρώην Twitter), Facebook, Snapchat, Twitch και Threads. Τι είναι το microdrama Το microdrama είναι μια νέα μορφή σειριακού βίντεο - μικρά επεισόδια διάρκειας έως 10 λεπτών...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ελλάδα
    Palo presentation