Microdramas: Το TikTok έχασε τον "θρόνο" του - Και όχι, δεν τον πήρε το Instagram
Μια νέα μεγάλη μελέτη της Ampere Analysis ανατρέπει τα στερεότυπα για το ποιος "κυριαρχεί" στα κάθετα βίντεο μικρής διάρκειας (microdramas). Αν και το TikTok θεωρείται το απόλυτο σπίτι του vertical video, το YouTube εμφανίζεται ως ο πραγματικός πρωταγωνιστής: σχεδόν οι μισοί (44%) από όσους παρακολουθούν microdramas τα βλέπουν στο YouTube. Το TikTok ακολουθεί με 38%, όμως η τεράστια βάση χρηστών του YouTube το καθιστά αξεπέραστο. Τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με τη Nielsen, το YouTube αντιστοιχούσε στο 12,6% της συνολικής θέασης "TV", αφήνοντας πίσω του το Netflix (8,3%) και όλες τις υπόλοιπες πλατφόρμες που δεν ξεπέρασαν ούτε το 5%. Συνολικά, YouTube και TikTok συγκεντρώνουν το 82% της θέασης microdramas στα social media. Στο υπόλοιπο ποσοστό μοιράζονται Instagram, X (πρώην Twitter), Facebook, Snapchat, Twitch και Threads. Τι είναι το microdrama Το microdrama είναι μια νέα μορφή σειριακού βίντεο - μικρά επεισόδια διάρκειας έως 10 λεπτών...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(27)
- Άμυνα(65)
- Αστυνομικά(38)
- Εκπαίδευση(237)
- Εργασία(59)
- Θρησκεία(60)
- Κοινωνία(616)
- Νομικά(35)
- Ομογένεια(2)
- Πολιτική(597)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.