ΑΑΔΕ: Σε πλήρη λειτουργία η πλατφόρμα "my1521" για την εξυπηρέτηση των πολιτών
Στην πλήρη λειτουργία του "my1521", προχώρησε σήμερα η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ). Πρόκειται για ένα νέο, ολοκληρωμένο και πολυκαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης, που ενοποιεί την τηλεφωνική γραμμή 1521 με την ψηφιακή πλατφόρμα 1521.aade.gr. Στόχος είναι η αναβάθμιση της ποιότητας εξυπηρέτησης πολιτών και επιχειρήσεων, με έμφαση στη μείωση των χρόνων αναμονής, την ταχύτερη επίλυση αιτημάτων και την ενίσχυση της διαφάνειας και της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης. Σύμφωνα με στοιχεία της ΑΑΔΕ, το 2024 από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) καταγράφηκαν 760.257 εισερχόμενες κλήσεις, εκ των οποίων απαντήθηκε το 47%. Ο μέσος χρόνος αναμονής άγγιξε τα 17 λεπτά και 24 δευτερόλεπτα, ενώ το 46% των κλήσεων (352.853 κλήσεις) εγκαταλείφθηκε πριν από την απάντηση. Από τις κλήσεις που απαντήθηκαν, μόλις το 10,24% απαντήθηκε στα πρώτα 20''. Κατά τον Αύγουστο, πιλοτικό μήνα λειτουργίας του "My1521" το ποσοστό απαντημένων...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) βρίσκεται σε φάση ριζικού εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών της προς τους φορολογούμενους. Το my1521 αποτελεί το νέο, ολοκληρωμένο σύστημα εξυπηρέτησης που συνδυάζει τηλεφωνική γραμμή (1521) και ψηφιακή πλατφόρμα (https://1521.aade.gr). με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας εξυπηρέτησης, αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις που...
Στόχος, όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση, είναι η αναβάθμιση της ποιότητας εξυπηρέτησης πολιτών και επιχειρήσεων, με έμφαση στη μείωση των χρόνων αναμονής, την ταχύτερη επίλυση αιτημάτων και την ενίσχυση της διαφάνειας και της αποτελεσματικότητας της δημόσιας διοίκησης. Σύμφωνα με στοιχεία της ΑΑΔΕ, το 2024 από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ)...
Απαντήσεις σε φορολογικά θέματα που τους απασχολούν θα μπορούν να λαμβάνουν φυσικά και νομικά πρόσωπα στο τηλεφωνικό αριθμό 1521, που τέθηκε σε πλήρη λειτουργία. Στόχος η διαχείριση τουλάχιστον 5000 κλήσεων καθημερινά. Σε παράλληλη λειτουργία και η διαδικτυακή πλατφόρμα. Στην πλήρη λειτουργία του "my1521", προχώρησε σήμερα η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).
Απαντήσεις σε φορολογικά θέματα που τους απασχολούν θα μπορούν να λαμβάνουν φυσικά και νομικά πρόσωπα στο τηλεφωνικό αριθμό 1521, που τέθηκε σε πλήρη λειτουργία. Στόχος η διαχείριση τουλάχιστον 5000 κλήσεων καθημερινά. Σε παράλληλη λειτουργία και η διαδικτυακή πλατφόρμα. Στην πλήρη λειτουργία του "my1521", προχώρησε σήμερα η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).
Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) βρίσκεται σε φάση ριζικού εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών της προς τους φορολογούμενους. Το my1521 αποτελεί το νέο, ολοκληρωμένο σύστημα εξυπηρέτησης που συνδυάζει τηλεφωνική γραμμή (1521) και ψηφιακή πλατφόρμα (https://1521.aade.gr). με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας εξυπηρέτησης, αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις που...
Απαντήσεις σε φορολογικά θέματα που τους απασχολούν θα μπορούν να λαμβάνουν φυσικά και νομικά πρόσωπα στο τηλεφωνικό αριθμό 1521, που τέθηκε σε πλήρη λειτουργία. Στόχος η διαχείριση τουλάχιστον 5000 κλήσεων καθημερινά. Σε παράλληλη λειτουργία και η διαδικτυακή πλατφόρμα. Στην πλήρη λειτουργία του "my1521", προχώρησε σήμερα η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).
Στην πλήρη βρίσκεται "my1521", ένα νέο εργαλείο που παρουσιάζει η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων. Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο και πολυκαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης, που ενοποιεί την τηλεφωνική γραμμή 1521 με την ψηφιακή πλατφόρμα 1521.aade.gr. Στόχος είναι η αναβάθμιση της ποιότητας εξυπηρέτησης πολιτών και επιχειρήσεων, με έμφαση στη μείωση των χρόνων αναμονής...
Στην πλήρη λειτουργία του "my1521", προχώρησε σήμερα η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ). Πρόκειται για ένα νέο, ολοκληρωμένο και πολυκαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης, που ενοποιεί την τηλεφωνική γραμμή 1521 με την ψηφιακή πλατφόρμα 1521.aade.gr. Στόχος είναι η αναβάθμιση της ποιότητας εξυπηρέτησης πολιτών και επιχειρήσεων, με έμφαση στη μείωση των χρόνων...
Η ΑΑΔΕ έθεσε σε πλήρη λειτουργία το My1521, το νέο πολυκαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης που συνδέει την τηλεφωνική γραμμή 1521 με την ψηφιακή πλατφόρμα 1521.aade.gr. Στόχος είναι η άμεση επίλυση αιτημάτων, η μείωση των χρόνων αναμονής και η αναβάθμιση της εξυπηρέτησης πολιτών και επιχειρήσεων. Το 95% των κλήσεων απαντώνται πλέον σε λιγότερο από 20 δευτερόλεπτα, ενώ το...
Στην πλήρη λειτουργία του "my1521", προχώρησε σήμερα η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ). Πρόκειται για ένα νέο, ολοκληρωμένο και πολυκαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης, που ενοποιεί την τηλεφωνική γραμμή 1521 με την ψηφιακή πλατφόρμα 1521.aade.gr. Στόχος είναι η αναβάθμιση της ποιότητας εξυπηρέτησης πολιτών και επιχειρήσεων, με έμφαση στη μείωση των χρόνων...
Στην πλήρη λειτουργία του "my1521", προχώρησε σήμερα η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ). Πρόκειται για ένα νέο, ολοκληρωμένο και πολυκαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης, που ενοποιεί την τηλεφωνική γραμμή 1521 με την ψηφιακή πλατφόρμα 1521.aade.gr. Στόχος είναι η αναβάθμιση της ποιότητας εξυπηρέτησης πολιτών και επιχειρήσεων, με έμφαση στη μείωση των χρόνων...
Στόχος είναι η αναβάθμιση της ποιότητας εξυπηρέτησης πολιτών και επιχειρήσεων Άκουσε το άρθρο loading audio 00.00/ Newsbomb2 Σεπτεμβρίου 2025 · 17:34 ΕΛΛΑΔΑ 3' ΣΧΟΛΙΑΣΕ URL COPIED Στην πλήρη λειτουργία του "my1521", προχώρησε σήμερα η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ). Πρόκειται για ένα νέο, ολοκληρωμένο και πολυκαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης, που ενοποιεί την...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.