πριν από  16 ώρες 20 λεπτά

Protothema.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η Dacia ενισχύει τη γκάμα των κινητήριων συνόλων των Duster και Bigster, παρουσιάζοντας την έκδοση hybrid-G 150 4×4, την πρώτη υβριδική με χρήση υγραερίου (LPG) και τετρακίνηση. Στον εμπρός άξονα υπάρχει ένας τρικύλινδρος 1.200 κυβικών και 140 ίππων με ήπια υβριδική υποβοήθηση 48V και στον πίσω ένας ηλεκτροκινητήρας 31 ίππων. Έτσι η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 154 ίππους, ενώ στα 230 Nm του κινητήρα βενζίνης προστίθενται και τα 87 Nm του ηλεκτροκινητήρα. Κλείσιμο Ο κινητήρας βενζίνης συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 6 σχέσεις, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα, ο οποίος μπορεί να αποσυμπλέκεται, με ένα κιβώτιο δύο σχέσεων. Το τελευταίο που είναι παγκόσμια πρώτη βελτιστοποιεί τις δυνατότητες εκτός δρόμου με την επιλογή της 1ης, ενώ έως τα 140 χλμ./ώρα και με τη 2α επιλεγμένη βοηθά μεταξύ άλλων στη μείωση της κατανάλωσης και στο φρενάρισμα με τον κινητήρα. Σύμφωνα με τη Dacia και χάρη στον συνδυασμό LPG και...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ελλάδα
    Palo presentation